יום רביעי, 07/08/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: רס"ל טל להט נפל בקרב במרכז רצועת עזה

רס"ל טל להט, לוחם מגלן בן 21 מכפר סבא, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. הלווייתו תיערך היום בכפר סבא. צה"ל משתתף בצער המשפחה וממשיך ללוותה.

08:49 ,10/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר התיר דובר צה"ל לפרסם כי רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן שבעוצבת הקומנדו, נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה. הלוחם נפל בקרבות באזור מסדרון נצרים, ולאחר מותו הועלה מדרגת סמ"ר לדרגת רס"ל.

רס"ל טל להט היה לוחם מוערך וחרוץ ביחידת מגלן, אשר נודעה בפעולותיה המיוחדות וביכולותיה המבצעיות הגבוהות. אתמול, במהלך קרב קשה במרכז רצועת עזה, נפל להט בקרב שהתרחש באזור מסדרון נצרים. מדובר באזור שהיווה מוקד לקרבות קשים וללחימה אינטנסיבית במהלך המבצע הנוכחי.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה". הלווייתו של רס"ל להט תיערך היום בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. המשפחה והחברים התאספו להתייחד עם זכרו של טל, גיבור שנפל במילוי תפקידו בהגנה על המדינה.

טל להט היה בן 21 בלבד במותו. הוא התגייס לצה"ל מתוך תחושת שליחות ורצון לתרום לביטחון המדינה. כחלק מיחידת מגלן, טל עבר הכשרה ארוכה ומורכבת, והפגין כישורים ומנהיגות יוצאת דופן.

הלחימה במרכז רצועת עזה הייתה קשה ועקובה מדם. במהלך הקרבות נרשמו עימותים אינטנסיביים עם כוחות אויב שהתחבאו בבניינים ובמנהרות תת-קרקעיות. החיילים נתקלו במטענים ממולכדים ובמבנים שהוסבו למוקשים. בתקריות אלו נפצעו גם מספר חיילים נוספים שפונו לטיפול רפואי.

בקרב שהביא לנפילתו של רס"ל טל להט, נפגעו מספר מחבלים, וצה"ל דיווח כי התקיפה הייתה מכוונת לפגיעה במטרות חיוניות של האויב.

המלחמה הנוכחית גובה קורבנות רבים משני הצדדים. מתחילת המלחמה, שנמשכת כבר מעל תשעה חודשים, נפלו 681 חיילים ישראלים, מתוכם 325 נפלו במהלך התמרון הקרקעי ברצועת עזה. הלחימה העזה ממשיכה לדרוש חיי אדם ולגרום לנזק רב, כשצה"ל מנסה להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום.

טל להט הצטרף לשורה ארוכה של גיבורים שנפלו במערכה למען ביטחון מדינת ישראל. זכרו יישאר חקוק בלב משפחתו, חבריו וכל מי שהכיר אותו. בשעה קשה זו, מדינת ישראל כולה משתתפת בצער המשפחה ומכירה בתרומתו הבלתי ניתנת למדידה לביטחונה של המדינה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו