יום שני, 09/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: סמל יונתן גרינבלט מבית שמש נפל בקרב בדרום עזה

סמל יונתן אהרן גרינבלט, בן 21 מבית שמש, לוחם בגדוד שקד בחטיבת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע קשה בקרב בדרום רצועת עזה ב.

10:22 ,28/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר נמסר כי סמל יונתן אהרן גרינבלט, בן 21 מבית שמש, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה ב-20 ביולי 2024. יונתן היה לוחם מסור וגיבור, אשר לחם באומץ ובנחישות למען ביטחון המדינה.

יונתן, שגדל והתחנך בבית שמש, הצטרף לשורות צה"ל מתוך תחושת שליחות עמוקה ורצון להגן על תושבי ישראל. הוא שירת כלוחם בגדוד שקד, הידוע בהישגיו הקרביים ובתרומתו לביטחון המדינה. יונתן נפצע בקרב שהתרחש בדרום רצועת עזה במסגרת פעילות צה"ל נגד ארגוני הטרור באזור.

מותו של יונתן הותיר חלל עמוק בקרב משפחתו, חבריו ועמיתיו לנשק. משפחת גרינבלט, משפחה מוכרת ואהובה בבית שמש, מתמודדת כעת עם האובדן הקשה. "יונתן היה ילד עם לב רחב, תמיד עזר לכל מי שצריך ותמיד ראה את הטוב בכל אחד", סיפרו חבריו.

גורמים בצה"ל הביעו את תנחומיהם למשפחת גרינבלט וציינו את גבורתו של יונתן. מפקדו הישיר אמר: "יונתן היה לוחם אמיץ, חבר נאמן ואדם יוצא דופן. הוא לחם בגבורה והגן על מדינת ישראל עד הרגע האחרון. נזכור אותו תמיד".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו