יום שני, 20/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: נפל פקד ייטב לב הלוי ז״ל שנפגע בטול כרם

בצער רב מודיעה משטרת ישראל על נפילתו של פקד ייטב לב הלוי ז"ל, לוחם בימ"ם שנפצע אנוש בפעילות מבצעית בטול כרם ונלחם על חייו עד רגעיו האחרונים.

16:40 ,08/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בצער עמוק ויגון רב, משטרת ישראל ומשמר הגבול הודיעו הלילה על נפילתו בקרב של פקד ייטב לב הלוי ז"ל, מפקד ולוחם כובש מטעם יחידת הסיור הייעודית (ימ"ם). הפקד נפצע באורח אנוש בעת פעילות מבצעית של כוחות הביטחון באזור טול כרם שבגדה המערבית, תחת אש צלפים מחבלים.

לאחר שנפצע בפעילות החשאית, פונה ייטב לב הלוי במצב קריטי לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נאבקו רופאים על חייו. הבוקר יצאה נשמתו של פקד הלוי בטרם עת.

מדוברות המשטרה נמסר כי  "משטרת ישראל והנהגת המדינה הביעו את תנחומיהם לבני משפחתו של הנופל הגיבור, וציינו כי יושם דגש על תמיכה וליווי צמוד של המשפחה בתקופת האבל הכבדה. "

עוד נמסר "זכרו של ייטב לב הלוי ז"ל, פקד משטרת ישראל ולוחם גיבור מיחידת הסיור הייעודית, לא יישכח לעד. ישראל משכילה להוקיר את מפקדיה הנועזים ויחידות הביטחון שמגינים עלינו גם במחיר חייהם"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו