יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: נעצרו 3 מעורבים בחשד שחטפו קטין בן 15

עפ"י החשד, במהלך החטיפה איימו החשודים על הקטין כי במידה ולא ישתף איתם פעולה הם יפגעו בבני משפחתו וכן איימו על אימו, שיפגעו בה ובמשפחתה

17:49 ,08/05/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המשטרה ניהלה חקירה סמויה בחשד לחטיפת קטין בנתניה ע"ר פלילי ואמש הצליחו השוטרים בפעילות מבצעית מיוחדת – לעצור את שלושת המעורבים בחשד לחטיפת הקטין, סחיטה באיומים ושוד מזוין.

חוקרי תחנת נתניה פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה מואצת ורגישה עם קבלת תלונה מקטין בן 15 תושב העיר שטען כי נחטף ע"י 3 חשודים תוך כדי איום בנשק, במטרה שימסור להם את פרטיו של תושב הצפון אשר בינם לבינו התגלע סכסוך.

עפ"י החשד, במהלך החטיפה איימו החשודים על הקטין כי במידה ולא ישתף איתם פעולה הם יפגעו בבני משפחתו וכן איימו על אימו, שיפגעו בה ובמשפחתה, לרבות כוונה לחתוך את אצבעותיו של הבן במידה ולא ישתף עמם פעולה.

כאמור, עם התפתחות החקירה שניהלו חוקרי תחנת יל"פ נתניה, תאמו השוטרים אתמול "מפגש" מחודש בין הקורבן לחשודים בעיר, שעה שבלשים סובבים את המקום ומפקחים אחר תנועותיהם, כאשר בעת המפגש הצליחו הבלשים לעצור את שלושת החשודים ובחיפוש בתיקיהם תפסו הבלשים אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. כמו כן ברשות אחד החשודים  אותרו פריטים אישים של הנסחט אשר נשדדו ממנו לפני מספר ימים.

בתום חקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה ה-3 נכלאו והיום יובאו לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו