יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: חלל צה"ל מוטי רווה נפל בקרב בדרום עזה

רב"ט (מיל') מוטי רווה, בן 37 מהיישוב שני, לוחם מפעיל צמ"ה בחטיבת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט על כלי D-9 ברפיח.

07:50 ,26/07/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל הודיע הבוקר על נפילתו של רב"ט (מיל') מוטי רווה, בן 37 מהיישוב שני, לוחם מפעיל צמ"ה בחטיבת גבעתי. מוטי רווה נהרג כתוצאה מפגיעת טיל נגד טנקים על כלי D-9 במהלך פעילות מבצעית ברפיח, בדרום רצועת עזה.

מוטי רווה, בן 37, התגורר ביישוב שני והיה לוחם מפעיל צמ"ה בחטיבת גבעתי. רווה נפל בקרב ביום רביעי האחרון במהלך פעילות מבצעית בדרום רצועת עזה. הוא נהרג כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט על כלי D-9 ברפיח. הודעה נמסרה למשפחתו, והם מתמודדים כעת עם האובדן הכבד.

הפעילות בדרום רצועת עזה, בה נפל רווה, היא חלק מהמאמצים המתמשכים של צה"ל למגר את הטרור ולהגן על ביטחון המדינה. כוחות צה"ל פועלים באזורים רגישים ומסוכנים, תוך מגעים תכופים עם מחבלים ופעילים עוינים.

רווה יובא למנוחות בהלוויה צבאית שתתקיים בימים הקרובים. חבריו ומשפחתו ישאו דברי הספד וינציחו את זכרו כלוחם אמיץ, חבר נאמן ואיש משפחה מסור. זכרו של מוטי רווה יישאר חקוק בלבבות כל מי שהכירו וימשיך להוות דוגמה ומופת לדורות הבאים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו