יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום זהות בן השר לשעבר שהואשם ברצח

הותר לפרסום: בנו של השר לשעבר רחבעם זאבי נאשם ברצח הנער ניסים שטרית

15:55 ,05/12/21
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנימין זאבי, בנו של השר לשעבר רחבעם זאבי, הוא אחד הנשאמים ברצח הנער ניסים שטרית שנעדר לפני כ-30 שנה, כך הותר לפרסום הבוקר אחרי שבית המשפט דחה את בקשות לאסור על פרסום שמו.

זאבי בשנות ה-60 לחייו נעצר לפני יותר מחודש ובאופן חריג הוטל צו איסור פרסום על שמו אף לאחר הגשת כתב האישום נגדו שלשום, עורך דינו אלכס גפני ביקש מבית המשפט להטיל צו איסור פרסום על שמו מחשש לאיומים עליו ועל משפחתו לאור ייחוסו, הבקשה היתה בבדיקה על ידי השופטים ולכן היה צו איסור פרסום על שמו עד שכאמור הבוקר בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את הבקשה והתיר לפרסום שמו.

זאבי מכחיש כל קשר לרצח וטוען שהוא חף מפשע, יצויין שהמקור של הפרקליטות נגדו זה על פי עד יחיד מהקהילה (ברוך שרביט שגם הוא עצור בחשד לשותפות ברצח) ועל כן תיק החקירה רצוף קשיים ומעלה סימני שאלה גדולים על אמיתות דבריו של העד היחיד ועל כוונותיו.

עו"ד אלכס גפני מוסר:"מר זאבי עומד על חפותו ומכחיש כל קשר לעבירה המיוחסת לו, לאחר קבלת חומר החקירה ולימודו, יילחם מר זאבי בכל כוחו על חפותו ועל שמו הטוב בבית המשפט ושם הוא מקוה שיצא הצדק לאור"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מיכאל הגיב:

    לא יאומן עד לאיזה שפל הגיענו במדינה הזו

כתבות נוספות של Yossi Cohen
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו