יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: הוגשה הצהרת תובע נגד החשודים ברצח ליאור אישטו

מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה תחת איסור פרסום, עלה החשד כי הרקע לרצח הנו סכסוך מתמשך בין המעורבים על רקע אלימות וסמים.

16:19 ,20/10/22
קרדיט: באדיבות המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך ה 8.9.22 התקבל דיווח מבית החולים אסותא באשדוד, אודות רכב שהגיע אל פתח בית החולים, שם נהג הרכב השאיר את הקורבן שהיה פצוע אנוש לקבלת טיפול רפואי ונמלט.

כוחות גדולים של מרחב לכיש, בהם תחנת אשדוד וימ"ר לכיש, החלו לתחקר את המקרה ראשית ברמה המודיעינית, דבר שהוביל לאיתור זירת הרצח בעיר אשדוד, ותחילת חקירתה.

במקביל, עם התקדמות החקירה המודיעינית, ולאחר מצוד אחר 2 החשודים (19-20, אשדוד) המרכזיים שנמלטו לצפון הארץ, הם נעצרו בבית מלון בעיר טבריה והובאו לחקירה בימ"ר לכיש יחד עם מספר חשודים נוספים שנעצרו בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש חקירה, והחקירה נגדם עודנה מתנהלת.

מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה תחת איסור פרסום, עלה החשד כי הרקע לרצח הנו סכסוך מתמשך בין המעורבים על רקע אלימות וסמים, וביום הרצח במהלך מפגש בין הצדדים שלף לפי החשד אחד מהחשודים אקדח בו היה חמוש, ביצע ירי לעבר המנוח בעודו יושב ברכב ונמלט.

בסריקות נרחבות שנערכו ע"י השוטרים בזירה הרצח וסביבה, בנוסף לממצאים שנאספו, אותר גם האקדח שלפי החשד שימש את החשוד בביצוע הרצח.

מעצרם של החשודים המרכזיים הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש, בזמן שחוקרי ימ"ר לכיש המשיכו לאסוף ולגבש נגדם את הראיות שהובילו להפללתם בקשר ישיר לביצוע הרצח.

היום במסגרת דיון נוסף שהתקיים, הוגשה לבימ"ש הצהרת תובע באשר לכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשודים כתבי אישום בימים הקרובים. כמו כן, בימ"ש נעתר לבקשת המשטרה, האריך את מעצרם עד לתאריך ה 24.10.22 והסיר את צו איסור הפרסום.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו