יום ראשון, 30/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותרו לפרסום שמות שני החללים מסיירת גבעתי שנפלו בעזה

הותר לפרסום כי מדובר בסמ"ר נחמן מאיר חיים וקנין בן 20 מאילת וסמ"ר נועם בטאן בן 20 ממושב יד רמב"ם. הם נפלו בפיצוץ מטען בפיר. ב

08:58 ,19/05/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות הקשים הנטושים ברצועת עזה: סמ"ר נחמן מאיר חיים וקנין בן 20 מאילת, ולוחם נוסף מסיירת הגבעתי – סמ"ר נועם בטאן בן 20 ממושב יד רמב"ם.

השניים נפלו לאחר שנפגעו כתוצאה מפיצוץ מטען בפיר במהלך לחימה בדרום הרצועה. באותו האירוע טראגי נפצעו באורח קשה גם קצין לוחם ושני לוחמים נוספים מסיירת הגבעתי. בנוסף, לוחם מילואים מגדוד 5832 של חיל ההנדסה נפצע קשה מירי נגד טנק לעבר כלי הנדסי D9 שלו.

דובר צה"ל שיתף בתנחומיו את משפחות החללים וציין כי "צה"ל ממשיך לפעול בנחישות ובתקיפות כנגד מנהרות הטרור של חמאס".

מפקד העוצבה שבה שירתו שני החללים אמר: "היחידה מתאבלת על מותם של שני הלוחמים האמיצים שנלחמו כאריות בשדה הקרב. המשפחות איבדו יקירים, אך עמנו לא איבד מבניו הגיבורים".

האבידות הכבדות הללו באות לאחר כמה ימים של לחימה עזה בהם טופלו בהצלחה מנהרות רבות של חמאס, אך גם נפלו כמה חללים. דרום הרצועה הפך לזירת קרבות מרים בהם משתתפים בין היתר כוחות משריון הגבעתי המובחר.

לוחמים רבים נפצעו קשה בשבוע האחרון, ואנשי כוחות הרפואה נאבקים על חייהם. הצפי הוא כי הלחימה בדרום עזה תימשך לפחות עוד מספר ימים בהמשך מבצע "חרבות ברזל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו