שבת, 13/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בפיגוע המזעזע בבאר שבע

הרב משה קרביצקי ולורה יצחק מבאר שבע, דוריס יחבס ממושב גילת ומנחם מנוחין יחזקאל הי”ד הם הנרצחים בפיגוע הקשה אמש

09:03 ,23/03/22
קרדיט: באדיבות המשפחות וזק"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הפיגוע הקשה אתמול (שלישי) בבאר שבע: הלילה הותר לפרסום שמות ארבעת ההרוגים בפיגוע הרצחני אתמול סמוך ל’ביג’ בעיר הדרומית, הלוויתן צפוייה להתקיים במהלך היום.

שמות הנרצחים: הרב משה קרביצקי הי”ד שכיהן כשליח חב”ד בשכונת נחל בקע בעיר באר שבע וניהל שנים רבות את בית התמחוי בשכונה מטעם ‘כולל חב”ד’.

בקהילתו ספדו לו: “בית חב”ד המרכזי בבאר שבע, שליחי הרבי בעיר וקהילת חב”ד כולה המומים, כואבים ומבכים מרה את הירצחו בפגיעו הנורא על קידוש השם של אחינו ורעינו, השליח הקדוש הרב משה קרביציקי ע”ה מפעילי בית חב”ד הנמרצים לאורך שנים ארוכות. איש צנוע, עניו ובעל מידות טובות, אהוב על המקום ואהוב על הבריות שכל כולו למען הקהילה”.

הרב שלום דוכמן, מנהל עמותת ‘כולל חב”ד’ אמר: “זכיתי להכיר מקרוב את הרב קרביצקי ואת פעילותו למען הנזקקים והקשישים שהגיעו מדי יום לסעוד בבית התמחוי שלו. הוא היה מסור בצורה בלתי רגילה, כיבד כל אדם ודאג לכל פונה. הרב משה בלט בעדינותו ורגישותו וכל חייו היו נתינה למען האחר. אני בטוח שעשייתו האדירה שהוא הותיר אחריו תנחם מעט את משפחתו וקהילתו ומוסר את תנחומיי למשפחתו היקרה בשם מאות עובדי כולל חב”ד”

המנוח נדרס בפגוע ע”י המחבל הנתעב בעת שרכב על אופניו, הוא הותיר אחריו את רעייתו מרים וארבעה ילדים שיחיו.

הנרצחת הנוספת בפיגוע היא לורה יצחק הי”ד, בת 43 תושבת העיר באר שבע שעבדה בסוכנות רכב סמוך למקום הפיגוע, אחד מהשוטרים שהגיע לזירה גילה כי אחת מהפצועות שהיו במצב אנוש היא לא אחרת מאשר אחותו, מאוחר יותר, עם היוודע הבשורה המרה על פטירתה של לורה, שוחח מפכ”ל המשטרה קובי שבתאי טלפונית עם השוטר, חיזק את ידיו, השתתף בצער המשפחה והדגיש בפניו שהמשטרה תעטוף אותו ואת משפחתו בצורה מלאה ותסייע בכל שיידרש.

נרצחת נוספת בפיגוע הרצחני והקשה היא דוריס יחבס הי”ד בת 49 ממושב גילת הסמוך לאופקים, אחיינה, פראמדיק מד”א ישראל אוזן סיפר: “הגעתי מהראשונים לזירה וניגשתי לטפל בפצועה שהייתה מחוסרת הכרה. תוך כדי הטיפול אני מזהה שהיא דודתי, אחות של אימי. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום”.

הנרצח הרביעי בפיגוע הוא מנחם מנוחין יחזקאל הי”ד בן 67, הוא הותיר אחריו אחות ושלושה אחים, הלוויתו תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין בבאר שבע.

שתי הפצועות הנוספות מאושפזות בבית החולים במצב בינוני ויציב. מבית החולים סורוקה נמסר "שתי הפצועות מפיגוע הדקירה בבאר שבע מאושפזות במחלקה לכירורגית לב-חזה. הן במצב בינוני ויציב.
בנוסף, אתמול במהלך הערב טופלו על ידי צוותים רפואיים וצוותים מהשירות הסוציאלי במלר״ד סורוקה מספר נפגעי חרדה שנכחו באזור הפיגוע".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו