יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותרו לפרסום שמותיהם של הלוחמים שנהרגו הלילה בבקעת הירדן

רב-סרן אופק אהרון ז"ל ורב-סרן איתמר אלחרר ז"ל; מפקדי פלגה בחטיבת הקומנדו נהרגו אמש כתוצאה מירי האבטחה סמוך למחנה צה"ל

10:37 ,13/01/22
קרדיט: דובר צה"ל רב-סרן אופק אהרון ז"ל ורב-סרן איתמר אלחרר ז"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל מפרסם את שמו של קצין צה"ל, רב-סרן אופק אהרון ז״ל, בן 28, ואת שמו של רב-סרן איתמר אלחרר ז״ל, בן 26, נשוי. שניהם מפקדי פלגה ביחידת אגוז, שנהרגו כתוצאה מירי במהלך פעילות אבטחה סמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן.

איתמר אלחרר מבני ראם הוא קצין צה"ל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בבקעת הירדן נישא רק לפני שנה לאור בחירת ליבו ושירת כקצין מוערך מאוד ביחידת אגוז.

ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר את תנחומיו הבוקר למשפחה ואמר "זהו בוקר עצוב מאוד. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של שני הקצינים אשר נהרגו הלילה בתאונה טראגית. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת. עם ישראל כולו אבל על לכתם. צה"ל מתחקר את האירוע הקשה והלקחים הנדרשים יופקו. יהי זכרם ברוך".

שר הביטחון, בני גנץ: "‏צער עמוק הבוקר על מותם של שני קציני צה"ל מיחידת אגוז בבקעת הירדן. לצערי, אין דבר שיוכל להשיב את האובדן הגדול למשפחות, לחברים ולרעים לנשק. צה"ל נמצא כבר מהלילה בעיצומו של תחקיר מקיף ואנו נעשה הכל כדי שאסון כזה לא יחזור. יהי זכרם ברוך."

ח"כ ויו"ר ש"ס אריה דרעי: ״בוקר עצוב. הלב נשבר נוכח הטרגדיה בבקעת הירדן. יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחותיהם של רס"ן אופק אהרון ז״ל ורס"ן איתמר אלחרר ז״ל, יהי זכרם ברוך. מדינת ישראל חבה להם רבות״.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: אנחנו קמים לבוקר נורא עם בשורות קשות מנשוא. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הקצינים שנפלו הלילה ואיבדו את היקר מכל, חיבוק לצה״ל וללוחמיו כולם, וחיזוק ליחידת הקומנדו שאיבדה שניים ממפקדיה.
כואב יחד עם כל עם ישראל את האבידה הנוראית. יהי זכר הנופלים ברוך.

איתמר אלחרר. לפי חוק 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו