שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותרו לפסום שמותיהם של שבעה חללי צה"ל בקרבות בעזה

צה"ל פרסם את שמותיהם של שבעת חלליו שנפלו בקרבות ברצועת עזה. בין הנופלים: סרן איתן קופלוביץ ורס"ב אילון ויס.

08:31 ,16/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום את שמותיהם של שבעה לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. ההודעה נמסרה למשפחותיהם, אשר מתמודדות כעת עם האובדן הכבד. החללים הם:

– סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ (Eitan Koplovich), בן 28 מירושלים. קצין לוחם בגדוד חש״ן 129, חטיבה 8. נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
– רס״ב (מיל׳) אילון ויס (Elon Waiss), בן 49 מפסגות. לוחם בגדוד חש״ן 129, חטיבה 8. נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
– סמל אליהו משה צימבליסט (Eliyahu Moshe Zimbalist), בן 21 מבית שמש. לוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401). נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
– סמל איתי עמר (Itay Amar), בן 19 מכוכב יאיר-צור יגאל. לוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401). נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
– סמ״ר סטניסלב קוסטרב (Stanislav Kostarev), בן 21 מאשדוד. לוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401). נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
– סמ״ר אור בלומוביץ (Orr Blumovitz), בן 20 מפרדס חנה-כרכור. לוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401). נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
– סמ״ר עז ישעיה גרובר (Oz Yeshaia Gruber), בן 20 מטל מנשה. לוחם בגדוד 601, עוצבת עקבות הברזל (401). נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

באירוע בו נפלו סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ ורס״ב (מיל׳) אילון ויס, נפצעו באורח קשה שני לוחמים נוספים מגדוד חש״ן 129, חטיבה 8. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו על מצבם.

סרן (מיל׳) איתן קופלוביץ (Eitan Koplovich), בן 28 מירושלים, היה קצין לוחם מוערך ואהוב בגדוד חש״ן 129. הוא התגייס לצה"ל מתוך תחושת שליחות עזה והמשיך לתרום את חלקו גם במילואים. חבריו מספרים על אדם מקצועי, מסור ובעל לב רחב שתמיד דאג לאחרים.

רס״ב (מיל׳) אילון ויס (Elon Waiss), בן 49 מפסגות, היה לוחם ותיק ומנוסה בגדוד חש״ן 129. הוא הקדיש שנים רבות לשירות הצבאי ולביטחון המדינה, ושירת במסירות בכל קריאה. משפחתו וחבריו מספרים על אדם חם, חבר נאמן ואיש משפחה למופת.

סמל אליהו משה צימבליסט (Eliyahu Moshe Zimbalist), בן 21 מבית שמש, היה לוחם אמיץ ונחוש בגדוד 601. הוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה לאחר שהפגין אומץ לב ומסירות יוצאת דופן בשדה הקרב. חבריו מספרים על אדם בעל רוח לחימה, חבר אמת ודמות מופת לכולם.

סמל איתי עמר (Itay Amar), בן 19 מכוכב יאיר-צור יגאל, היה לוחם מצטיין בגדוד 601. הוא הצטרף לצה"ל מתוך רצון לשרת את המדינה ותרם רבות למאמץ הצבאי. חבריו מספרים על צעיר בעל מוטיבציה גבוהה, רגישות לזולת ורוח קרב בלתי מתפשרת.

סמ״ר סטניסלב קוסטרב (Stanislav Kostarev), בן 21 מאשדוד, היה לוחם מוערך בגדוד 601. הוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה תוך שהוא מפגין אומץ לב ומסירות רבה. חבריו מספרים על אדם מלא חיים, חבר טוב ובעל נכונות לעזור בכל מצב.

סמ״ר אור בלומוביץ (Orr Blumovitz), בן 20 מפרדס חנה-כרכור, היה לוחם מצטיין בגדוד 601. הוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה לאחר שהפגין רוח לחימה ונחישות יוצאת דופן. חבריו מספרים על אדם חברותי, אכפתי ותמיד מוכן לתת מעצמו.

סמ״ר עז ישעיה גרובר (Oz Yeshaia Gruber), בן 20 מטל מנשה, היה לוחם אמיץ בגדוד 601. הוא נפל בקרב בדרום רצועת עזה לאחר שהראה נחישות רבה בשדה הקרב. חבריו מספרים על אדם בעל לב רחב, נחישות ומסירות לתפקיד.

מפקדי היחידות בהן שירתו החללים הביעו את תנחומיהם והדגישו את הגאווה והכבוד שהם חשים על שהיו חלק מצוותי הלחימה שלהם. "הלוחמים הללו היו חלק מהטובים שבינינו," אמר אחד המפקדים. "נמשיך להיאבק ולהגן על המדינה בזכרם ובכבודם."

יהי זכרם ברוך!

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו