יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 6 • הנהג נעצר לחקירה

הולך רגל נפגע מרכב בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים מותו נקבע במקום | המשטרה עצרה את נהג הרכב לחקירה

10:01 ,10/07/23
תיעוד מבצעי מד
קרדיט: תיעוד מבצעי מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשעה 05:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה וחובש בכיר במד"א אלי פכטר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

חובש הצלה מוישי אינדיג שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, מצאתי הולך רגל, גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מרכב. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."

מהמשטרה נמסר "המשטרה עיכבה לחקירה תושב השרון בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג הרכב הפרטי – תושב השרון בשנות ה 50 לחייו בחשד למעורבות בתאונה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו