יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הבקשה הנדירה מהאדמו"ר מויזניץ למשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן

מה ביקש מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א למשפיע המפורסם הגה"צ אלימלך בידרמן כשהגיע לנחם את האדמו"ר

15:43 ,20/02/24
בחצרות הקודש / א. אייזנבך
קרדיט: בחצרות הקודש / א. אייזנבך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בחצר הקודש ויזניץ מתכוננים לשמחת החתונה הגדולה של נכד האדמו"ר, שתתקיים בעז"ה הערב (שלישי) בביהמ"ד הגדול 'בית ויזניץ' בקרית ויזניץ בבני ברק.

מאחר והאדמו"ר יושב בימים אלו שבעה בעמק הבכא אחר פטירתה של אחותו הרבנית הצדיקה מסקווירא עליה השלום, קיבל האדמו"ר את ההוראה מדייני הקהילה שיצא להשתתף בשמחתו הגדולה רק במעמד החופה, ושמחת החתונה הסעודה והריקודים יתקיימו ללא נוכחות האדמו"ר, אשר בזמן זה ישב שבעה במתכונת פרטית בביתו נאוה קודש, בשונה מכל ימי השבעה שיושב בהיכל הטישים הסמוך לבית המדרש, בכדי שלא להפריע לשמחת החתונה ברב עם הדרת מלך.

ביום שני בשבוע הבא, תתקיים שמחת השבע ברכות (האחרון) המרכזי בראשות האדמו"ר, שם ירקוד לפני הכלה 'מצוה טאנץ' במקום שמחת החתונה.

אתמול לפנה"צ כשהגיע המשפיע המורסם הגה"צ אלימלך בידרמן לנחם אצל האדמו"ר, הזכיר מרן האדמו"ר למשפיע שבחתונה הענקית שהתקיימה בויזניץ בקיץ האחרון שם היה המשפיע מחותן, הוא הנהיג את החתונה באופן מדהים, ורומם את הקהל למשך שעות ארוכות, לכך הוא רוצה לבקש ממנו, שהיות שאינו יכול להשתתף בחתונה עקב האבילות, שיבוא המשפיע לחתונה, וירומם את הציבור כדרכו בקודש, ובפרט שמדובר מכלה יתומה, שזהו מצוה גדולה לשמח יתומה ביום שמחתה.

האדמו"ר אף הוסיף וסיפר, כי לפני כמה שנים כשדודו ה'תורת מרדכי' מויזניץ – מאנסי זצ"ל ישב שבעה אחרי פטירת בנו ה'אור שלום' זצ"ל, שהה האדמו"ר באמריקה לנחם את הדוד, ובעצם ימי השבעה התקיים חתונה לנכד ה'תורת מרדכי', ביקש ממנו הדוד שהוא ינהל את החתונה בביהמ"ד הגדול שם, ואכן האדמו"ר הנהיג את החתונה בשמחה עצומה

בחצרות הקודש

קרדיט: בחצרות הקודש / המשפיע בניחום אבלים אצל מרן האדמו"ר שליט"א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

5 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ציפורה הגיב:

    בטח היא הייתה מבוגרת מאוד

  2. מוישי הגיב:

    עד מתי יושבים שבעה?

    1. קמים ביום ראשון בבוקר

  3. יוסף ר הגיב:

    מעניין, אוהב מאוד את השיחות של הרב בידרמן

    1. נתן הגיב:

      אחד המגידים החזקים של הדור

כתבות נוספות של מה עוד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו