יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הבן של נעם רז לבנט: "אתה אשם כמו המחבל שרצח את אבא"

כשראש הממשלה יצא מבית משפחת רז מחו תושבים על הגעתו וקראו קריאות נגדו: "בנט יא נוכל, יא שקרן" • אלמנתו של נעם "מה אתה עושה?"

10:01 ,18/05/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע הבוקר (ד') לניחום אבלים בבית משפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז ביישוב קידה שבבנימין.

מדובר בניחום האבלים ראשון של ראש הממשלה בנט בבית משפחה שכולה בגל הטרור הנוכחי שנמשך בחודשים האחרונים. בנט הגיע ליישוב ושם נתקל בעשרות פעילי ימין ותושבים מקומיים שמפגינים נגדו.

בני משפחתו של נעם רז ז"ל האשימו את בנט במות אביהם. בנו הבכור של נועם רז לבנט בניחום האבלים אמר ״לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן״

אפרת, אלמנתו של רז, אמרה לבנט: "כל יום שאתה בכיסא הזה אתה יכול לשנות. כשאתה לא נאמן למהות שלשמה נבחרת אתה לא תהייה כאן. יש לך עוד זמן לשנות, גמרנו להיות מושפלים, הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם".

בנט החל לענות לה ואמר אנחנו פועלים, כוחות הביטחון…

האלמנה קטעה אותו ואמרה עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?

איתם, הבן הצעיר, אמר לראש הממשלה: אתה טוב רק של מילים, אפס מעשים. אתה והממשלה הורסים כל מה שהלוחמים בשטח עושים. זה ביזיון. אחות של נעם רז הוסיפה: "גאווה יהודית חסרה לנו ביום יום. אני לא יכולה לנסוע ולהניף דגל עצמאות. אני מפחדת לנסוע ולחזור אבל אני עושה את זה! אין פה גאווה יהודית, פעם רה"מ היה גאווה".

לאחר הביקור אמר ראש הממשלה בנט "משפחתו של לוחם הימ״מ רנ״ג נעם רז ז״ל היא משפחה חלוצית שחיה חיי מסירות וציונות בישוב קידה. הם איבדו את נעם שהיה דמות נדירה עם ענווה ועוז. באתי להיות איתם. זכותם המלאה של בני משפחתו של גיבור ישראל להשמיע בפניי כל דבר אשר על לבם, ותפקידי לשמוע ולהקשיב. יהי זכרו של נעם רז ז״ל ברוך ונצור בלבנו לעד".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו