יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הבוקר" המשטרה החלה בהריסת בית המחבל שרצח בצומת ראם

כוחות משטרה וצבא החלו הבוקר בהריסת ביתו של המחבל פאדי ג'מג'ום במחנה שועפאט, כפעולת תגמול לאחר שג'מג'ום רצח שני בני אדם בפיגוע ירי בצומת ראם.

12:23 ,09/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המשטרה החלה בהריסת ביתו של המחבל פאדי ג'מג'ום במחנה הפליטים שועפאט שליד בית לחם. ג'מג'ום, שביצע לפני כשלושה חודשים פיגוע ירי קטלני בצומת ראם בו נרצחו שני בני אדם ונפצעו נוספים, קיבל הבוקר את עונשו הראוי.

מאות שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול, יחד עם יחידת המתפ"א של המשטרה וכוח צבאי, נכנסו למחנה הפליטים במטרה להרוס את דירת משפחתו של המחבל ממנה יצא לבצע את הפיגוע הרצחני בחודש פברואר. יומיים לאחר אותו אירוע דמים, כוחות המשטרה והצבא איטמו את הבית לקראת הריסתו וריקנו אותו מתושביו.

בהמשך, אחיו של ג'מג'ום נעצר על ידי בלשי היחידה המרכזית שלמחוז ירושלים בחשד שהעביר למחבל את הנשק ששימש לירי. נגדו הוגש כתאשים בהמשך. משרד הביטחון יזם הליך לקבלת צו הריסה נגד הבית, שאושר סופית על ידי מפקד המחוז ניצב דורון תורגמ'ן בימים האחרונים.

פעולת ההריסה החלה הבוקר בפיקודו של מפקד מג"ב עוטף ירושלים תנ"צ עמי נידם, כחלק מפעולות משלימות של כוחות הביטחון נגד מחבלים ומשפחותיהם לאחר ביצוע פיגועים רצחניים. צעדים קשים אלו של המדינה נגד המשפחות התומכות בטרור מהווים חלק מהמאבק הלאומי להרתיע מפני ביצוע פיגועים.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו