יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

האמריקאים יפתחו בחקירה על מותה של העיתונאים שירין אבו עאקלה

הבולשת הפדרלית בארה"ב (FBI) החליטה בצעד חריג ביותר לפתוח בחקירה משלה לבירור נסיבות הריגתה • שר הביטחון בתגובה "טעות קשה"

07:05 ,15/11/22
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חודשיים אחרי שבישראל הודו כי ב"סבירות גבוהה למדי" העיתונאית הפלסטינית-אמריקנית שירין אבו עאקלה נהרגה מירי לא-מכוון של לוחמי צה"ל בג'נין, כך על פי הפרסום בוינט.

הבולשת הפדרלית בארה"ב (FBI) החליטה בצעד חריג ביותר לפתוח בחקירה משלה לבירור נסיבות הריגתה. כך הודיע אמש (יום ב') משרד המשפטים האמריקני למשרד המשפטים הישראלי.

מדובר במכה קשה לממשלת ישראל ולגופי האכיפה בישראל, שכן מדובר בהבעת אי-אמון ביכולתן של הרשויות בארץ לחקור את הפרשה בעצמן. המשמעות של פתיחת חקירה היא שה-FBI עלול לדרוש לחקור את החיילים שהיו מעורבים בתקרית בג'נין – ואף לדרוש את העמדתם לדין.

שר הביטחון בני גנץ אמר בתגובה ״ההחלטה של משרד המשפטים האמריקאי לחקור את מותה המצער של שירין אבו עאקלה היא טעות קשה. צה"ל ביצע חקירה עצמאית ומקצועית, שהוצגה לאמריקאים ששותפו בפרטים.

הבהרתי לנציגי האמריקאים שאנו עומדים מאחורי חיילי צה"ל, שלא נשתף פעולה עם אף חקירה חיצונית, ולא נאפשר התערבות בענייניה הפנימיים של ישראל.״

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו