יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

דרמה לילית בשומרון: חשד לחטיפה שנשלל לאחר חיפושים

דיווח על חטיפה בשומרון הוביל לחיפושים נרחבים, אך לאחר זמן קצר נשלל החשד לאירוע חטיפה, והכוחות שבו לשגרה.

07:03 ,27/08/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המרחב הביטחוני בשומרון חווה לילה דרמטי כאשר התקבל דיווח על חשד לאירוע חטיפה, שהוביל להקפצת כוחות רבים ולחסימת צירים באזור. דיווח זה גרם להעלאת הכוננות באזור ולחיפושים נרחבים, אך לאחר בדיקות מעמיקות, התברר כי החשד לאירוע החטיפה היה ככל הנראה שגוי.

האירוע החל עם דיווח על חטיפה בסמוך לשכם לפני זמן קצר התקבל דיווח בנוגע לחשד לאירוע חטיפה במרחב חטיבת שומרון. לפי הדיווח, צעיר בן 17 שמע צעקות "הצילו" מרכב שנסע לכיוון הבקעה. הדיווח הוביל להקפצת כוחות ביטחון רבים לנקודה, חסימת צירים וביצוע סריקות נרחבות במרחב.

חשד לאירוע חטיפה מתברר כטעות עם קבלת הדיווח, עלו חששות כבדים לאירוע חטיפה, במיוחד באזור הרגיש של שומרון. אך עם התקדמות הסריקות ובדיקות נוספות של כוחות הביטחון, התעורר ספק באמינות האירוע. כוחות הביטחון, כולל חיילים ומפקדים מהמרחב, ביצעו סריקות יסודיות בכל האזור, אך לא מצאו כל ראיה תומכת לקיום האירוע המדווח.

נשלל החשד לאירוע חטיפה לאחר שעות של חיפושים אינטנסיביים, דובר צה"ל הודיע כי נשלל החשד לאירוע חטיפה. "לאחר סריקות של כוחות רבים במרחב, נשלל החשד לאירוע חטיפה," מסר דובר צה"ל. גם דוברות מועצה אזורית שומרון אישרה כי גוברת ההערכה שלא מדובר באירוע חטיפה.

סוף דרמטי לאירוע שלא היה האירוע, שהחל בדיווח מדאיג והוביל להקפצת כוחות רבים ולחסימות צירים באזור, הסתיים בהבהרה כי לא התקיים אירוע חטיפה. זהו תזכורת נוספת לחשיבות התגובה המהירה והזהירות הנדרשת במצבים כאלה, אך גם לאתגר שבאימות דיווחים בשטח רגיש כמו שומרון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו