יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

דרמה בכביש 6: ניסיון חיסול במנהרה • 2 פצועים, המשטרה חוקרת

חמושים פתחו באש לעבר מכונית למבורגיני במנהרת חדיד על כביש 6, על פי הדיווחים מתברר כנסיון חיסול של העבריין מוחמד חרחש.

09:57 ,06/12/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חמושים פתחו באש לעבר מכונית למבורגיני במנהרת חדיד על כביש 6, על פי הדיווחים מתברר כנסיון חיסול של העבריין מוחמד חרחש.

כונני ההצלה והחירום הוזעקו למנהרת חדיד על כביש 6 לדרום כדי לסייע ולהעניק טיפול רפואי לגבר כבן 46 עם חבלות חודרות בפלג גופו העליון במצב קשה, ולגבר כבן 31 עם חבלות חודרות בגפיים במצב בינוני, והם פונו להמשך טיפול בבתי החולים שיבא ובלינסון.

חובש הצלה משה אינדיג מספר: "כשהגעתי למקום, הכווינו אותי לרכב בו מצאתי גבר כבן 46 עם חבלות חודרות בפלג גופו העליון, ולגבר נוסף כבן 31 עם חבלות חודרות בגפיים, לאחר שנפגעו באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והם פונו במצב קשה ובינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבתי החולים בלינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר."

פרמדיק מד"א אלעד פולק וחובש על אופנוע מד"א שלמה לוי, סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר כבן 46 עם פציעות חודרות וגבר כבן 31 ישב בסמוך כשגם הוא עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי סמוך למחלף בן שמן, במהלכו נורו 2 יושבי רכב שפונו באורח קשה אל המרכז הרפואי. שוטרי תחנת מודיעין פתחו כעת בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי בכביש 6 סמוך למחלף בן שמן, במסגרתו נורו 2 יושבי רכב, ככה"נ מכלי רכב אחר שנמלט מהמקום. על פי גורמי רפואה, מהמקום פונו שניים, האחד תושב מזרח ירושלים והשני זהותו טרם ידועה, באורח קשה אל המרכז הרפואי".

"המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצע הירי לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות, כאשר תנועת כלי הרכב מוזרמת אל צירים עוקפים",

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו