יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

דרישה לשחרור החטופים: צו 9 חסמה משאיות "פינוק" לחמאס מירדן

בעקבות דיווחים על משאיות סיוע מירדן לחמאס, מאות פעילי צו 9 ותושבי דימונה חסמו בחצות הלילה את השיירה בצומת דימונה בדרישה לשחרור החטופים.

06:52 ,22/04/24
צו 9
קרדיט: צו 9
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות הדיווחים על עשרות משאיות סיוע היוצאות מירדן לחמאס ברצועת עזה, הוקפצו הלילה (חצות לילה) מאות פעילי תנועת "צו 9" ותושבי העיר דימונה. הפעילים והתושבים חסמו בגופם את השיירה הארוכה של משאיות הסיוע שהספיקה להגיע עד לצומת דימונה בדרכה לרצועה.

בהודעה רשמית מטעם תנועת צו 9 נמסר: "לא נאפשר מצב שבו מאחורי גבם של אזרחי ישראל מתבצע המחדל הנוראי הזה בשקט בשקט. אנחנו דורשים את שחרורם המיידי של החיילים והאזרחים החטופים בידי חמאס, בריאים ושלמים לבתיהם. מי שמפנק ונותן הכל למחבלי החמאס מרחיק את יום שחרורם של החטופים, ומחזק את האויב בשעה קשה של מלחמה".

מנהיגי התנועה קראו למפגינים להמשיך ולחסום את דרכן של משאיות הסיוע עד להחלטה אחרת. "אנחנו לא זזים מכאן עד שנקבל התחייבות ממשלתית לבצע החלפת שבויים מול חמאס ולקבל את החטופים שלנו חזרה הביתה", הוסיפו.

צה"ל הציב כוחות רבים במקום במטרה לפנות את המפגינים ולאפשר המשך תנועת המשאיות. כוחות המשטרה נערכים גם הם לאפשרות שלעימותים ומנסים לשכנע את ההמונים להתפזר מהצומת.

המחאה החריפה של תנועת צו 9 וההשתלטות הלילה על צומת דימונה החשובה מהווים תזכורת להסכמי שליט ועופר שאונד של רצועת עזה. לדבריהם, כל פינוק של חמאס ומתן הקלות רק מרחיקים את שחרורם של אזרחים ישראלים שנחטפו לידיו של הארגון.

צפו בתיעוד

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו