יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גנץ: מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל יסיים בכלא או בקבר

שר הביטחון בני גנץ, קיים היום ביקור בחטמ״ר שומרון לקבל סקירה בלתי אמצעית על הביצוע בלילה ועל ההערכות להמשך הפעילות באיו"ש

16:07 ,25/10/22
קרדיט: אלעד מלכה משרד הביטחון/ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון בני גנץ, קיים היום (ג’) ביקור בחטמ״ר שומרון יחד עם מפקד אוגדת איו״ש תא״ל אבי בלוט ומח״ט שומרון אל״מ שמעון סיסו.

במסגרת הביקור קיים שר הביטחון הערכת מצב מבצעית בה אמר ״אני מגיע לכאן לאחר הערכת מצב שקיימתי הבוקר עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ופגישה עם מפקד האוגדה והמח"ט הגזרתי.
מעבר למעקב הצמוד שלי במהלך הלילה, באתי לקבל סקירה בלתי אמצעית על הביצוע בלילה ועל ההערכות להמשך הפעילות באיו"ש בכלל ובשומרון בפרט, שמטרתה להגן על אזרחי מדינת ישראל.
מול התרעות, פיגועי ירי קשים, כוחות צה"ל, מג"ב, ושב"כ פועלים 24 שעות ביממה בכל מקום שיידרש. לא נשלים עם מציאות של טרור באף אחת מחזיתות הפעולה שלנו. מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל יסיים בכלא או בקבר.
לא יהיו ערי מקלט לטרוריסטים, ואנחנו נהיה בכל מקום שיידרש בכדי למלא את משימתנו״.

עוד אמר שר הביטחון: ״אני מבקש להודות ולשבח באופן ספציפי את כוחות הימ"מ, צה"ל והשב"כ שביצעו הלילה פעילות נחושה, מדויקת, מממוקדת ומקצועית. הפעילות שלנו נשענה על מודיעין מדויק, על מפקדים מנוסים ועל לוחמים נחושים.
כשישבנו בימים האחרונים על התוכניות המבצעיות, לפני שאישרתי את הפעולה הלילה, ידעתי שיש על מי לסמוך, אנחנו פועלים באחריות, מקצועיות, היכן שנדרש, מתי שנדרש ובכל האמצעים שיידרשו.
מה שמכתיב את השיקולים שלנו זה רק הצורך הביטחוני והמשימה הביטחונית, גם כעת פועלים לוחמי צה"ל, משמר הגבול וכלל כוחות הביטחון, כדי לסכל טרור בישובים ובתפר, כך הם פועלים לאורך כל גבולות מדינת ישראל ומעבר להם.
כולנו מודים להם על כך ומגבים אותם. אני מבקש להדגיש, מדינת ישראל פועלת אך ורק מול טרוריסטים ולא כנגד האוכלוסייה הפלסטינית. מי שמביא לפגיעה בשגרת החיים של התושבים הפלסטינים הם מחוללי הטרור עצמם.
מדינת ישראל מעוניינת בשקט וביציבות, ככל שהשליטה של הרשות הפלסטינית בשטחים שלהם תהיה טובה יותר, כך ייטב להם. לצד זאת, ובכל דרך ובכל מקום, אנחנו ערוכים לכל מה שיידרש על מנת להגן על אזרחי ישראל.״

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו