יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גנץ: "לא נאפשר לחמושים שמבקשים לרצוח ישראלים להסתובב חופשי"

בהערכת מצב באמ"ן אמר גנץ " אנו דורשים מהרשות הפלסטינית לא רק לדבר נגד הטרור אלא לפעול מולו" • צפו

17:57 ,07/09/22
קרדיט: צילום מסך משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון בני גנץ ביקר הבוקר (ד') באגף המודיעין ביחד עם ראש אמ"ן אלוף אהרון חליוה, רח"ט מחקר, רח"ט הפעלה באמ"ן ובכירים נוספים.

בביקורו קיים הערכת מצב בנוגע לאתגרים בזירות השונות ובהן איראן, הזירה הצפונית, והזירה הפלסטינית, דן בלקחים ממבצע "עלות השחר", וסייר במכלולים המודיעיניים ביחידה.

גנץ הביע הערכה לאגף על הפעולות במבצע "עלות השחר" ועל שיתוף הפעולה ההדוק עם שב"כ. שר הביטחון הביע הערכה גם על הפעולות הנעשות במסגרת המב"מ ובכלל הזירות.

"אני מסיים הערכת מצב ושורה של סקירות באמ"ן על כלל הזירות" פתח גנץ "בהמשך היום אקיים הערכת מצב ממוקדת על הזירה הפלסטינית לאור העלייה באירועי הטרור.
המודיעין המצוין שאנחנו מייצרים באמצעות האנשים המצוינים– מונע פיגועים ומציל חיים.
בעזרת המודיעין המדויק ושיטות לחימה שפיתחנו, אנו פועלים באופן הממוקד ביותר נגד הטרור, מגנים על אזרחי ישראל ומצמצמים פגיעה בבלתי מעורבים".

לאחר מכן התייחס גנץ להוראות הפתיחה באש ואמר "הרמטכ"ל והוא בלבד, קובע וימשיך לקבוע את הוראות הפתיחה באש בהתאם לצורך המבצעי ולערכי צה"ל, ובהם גם טוהר הנשק. את ההוראות מיישמים המפקדים והחיילים בהקפדה. לא הייתה ולא תהיה מעורבות פוליטית בנושא. לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לבצע את משימתם".

שר הביטחון דרש מהרשות הפלסטינית לפעול מול הטרור בעצמם ואמר "אנו דורשים מהרשות הפלסטינית לא רק לדבר נגד טרור אלא לפעול מולו. הנשק ברחובות וחוסר המשילות – פוגעים קודם כל בתושבים הפלסטינים וברשות הפלסטינית עצמה. את המסר הזה העברתי היום שוב להנהגת הרשות. לא נאפשר לחמושים שמבקשים לרצוח ישראלים להסתובב בשטח. נרדוף ונעצור אותם בכפרים, בערים, בכבישים ובכל מקום שיידרש"

במקביל, נמשיך לחזק את הגורמים המתונים בשטח ולאפשר לרוב שאינו מעורב בטרור – פרנסה טובה ושגרת חיים. אמר גנץ

צפו בדברי שר הביטחון בני גנץ

קרדיט: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו