שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גם לאחר הפיגוע הרצחני צה"ל מסרב לחסום את היציאה משכם

בעקבות סירוב צה"ל להטיל כתר על העיר שכם גם לאחר הפיגוע, כ100 תושבים מיישובי השומרון מפגינים כעת בכניסה לשכם הסמוכה • צפו

14:51 ,02/11/23
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ההפקרות נמשכת: כ 100 תושבים מיישובי השומרון, ביניהם הרב מנחם בן שחר, הרב יהושע שמידט והרב אלישמע כהן, מפגינים כעת בכניסה לשכם הסמוכה לישוב שבי שומרון, בעקבות סירוב צה"ל לחסום את היציאות והכניסות מהעיר – גם לאחר הפיגוע הרצחני בו נרצח הבוקר יהודי בסמוך לישוב.

התושבים דורשים מצה"ל לחסום את היציאות משכם והכפרים הערבים באזור דרכם הגיעו ונמלטו המחבלים, וחוסמים את הכביש לתנועת כלי רכב ערבים.

שוטרי יס"מ ומג"ב שהגיעו למקום החליטו לפזר את המחאה באלימות קשה ביותר, והשליכו רימוני הלם לעבר הרבנים והתושבים שהפגינו במקום, במטרה לשוב ולפתוח את הציר לתנועת ערבים.

הרב בן שחר אמר: "בשבוע האחרון, אחרי פיגוע הירי הקודם שהתרחש כאן ובנס לא גבה את חייהם של יהודים נוספים, זעקנו ודרשנו מעל כל במה לסגור את הצירים לתנועת כלי רכב של האויב. אך במערכת הביטחון סירבו לשמוע, ואף פיזרו כל הפגנה של תושבים שירדו למחות על המצב. היום זה עלה לנו בחייו של יהודי קדוש. לא נשתוק יותר וניתן למצב המופקר להימשך", אמר הרב בן שחר.

צפו

קרדיט: לפי סעיף 27 א

קרדיט: לפי סעיף 27 א

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו