שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט: "רמדאן כרים, אבל לא נהסס לפעול נגד מי שיאיים עלינו"

שר הביטחון גלנט במסר לרמדאן: ישראל מכבדת חופש פולחן, אך מזהיר שתהיה ערוכה נגד מי שינסה לנצל את החודש הקדוש לפעולות ג'יהאד ואלימות.

15:28 ,11/03/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט שיגר היום מסר לציבור הערבי-פלסטיני לקראת חודש הרמדאן הקדוש. במסר דו-ערכי, גלנט ברך על החודש החשוב תוך כדי התרעה ישירה כלפי ארגוני הטרור העלולים לנצל את החודש הקדוש לפעולות אלימות וג'יהאד.

"חודש הרמדאן אן הוא חודש חשוב בו ירד הקוראן ובו ישנה הזדמנות לשיפור יחסי השכנות ולחיזוק קשרי המשפחה," אמר גלנט במסרו. "אנחנו מודעים לכך שחודש הרמדאן עלול להיות חודש של ג'יהאד."

עם זאת, גלנט איים כי ישראל לא תהסס לפעול נגד מי שינסה לנצל את החודש הקדוש למטרות טרור ואלימות. "אנחנו אומרים לכל מי שחשוב לנסות אותנו – אנחנו מוכנים, אל תעשו טעויות."

למרות האזהרה, גלנט הבהיר את כבוד ישראל לערכיו של חודש הרמדאן. "אני רוצה לברך אתכם ולהגיד לכולם – מדינת ישראל מכבדת את חופש הפולחן באל-אקצא ובכל המקומות הקדושים. רמדאן כרים."

מסרו של שר הביטחון עוקב אחר הידרדרות ביטחונית ברצועת עזה ובגדה המערבית בשבועות האחרונים. גורמים בישראל חוששים כי חמאס ופתח ינסו לנצל את חודש הרמדאן כדי לערער את היציבות ולחתור תחת המאמצים למתן את המצב.

גלנט הבהיר כי למרות הרצון לקיים את האירוע הדתי ברוח של כבוד, ישראל לא תהסס להגיב בתקיפות על כל סימן לאלימות וטרור. מסרו משקף את החשיבות שרואה ישראל בשמירה על שקט בזירות השונות לקראת ובמהלך הרמדאן.

צפו בדבריו

קרדיט: תקשורת שר הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו