יום שני, 02/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט מאשר: צווי ראשון לבני המגזר החרדי ישלחו כבר ביום ראשון

שר הביטחון גלנט אישר זימונים מדורגים לבני המגזר החרדי לצו ראשון, החל מיום ראשון הקרוב. הזימונים יישלחו בשלוש פעימות, כשבכל פעימה כ1000 צווים

15:00 ,18/07/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (ה׳) דיון בנושא היערכות מערכת הביטחון לקראת גיוס בני המגזר החרדי. בדיון השתתפו הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, אלוף במיל' אליעזר שקדי, ר אכ״א אלוף יניב עשור והפצ״רית אלופה יפעת תומר ירושלמי.

בתום הדיון ולאחר הצגת הנתונים הקיימים, אישר שר הביטחון את המלצת צה"ל להוצאת צווים ראשונים לבני המגזר החרדי החל מיום ראשון הקרוב ). שר הביטחון הנחה כי שליחת הצווים תעשה בחלוקה לשלוש פעימות. בכל פעימה ישלחו כ-1000 צווים ראשונים לבני 18-26, ולאחר כל פעימה יתקיים תהליך למידה על מנת לשפר את הפעימות הבאות ולעמוד בעקרון המנחה "לגייס בהצלחה".

שר הביטחון הדגיש כי תכנית הזימון בשני מחזורי הגיוס הבאים תיקבע בהתאם להיענות הציבור החרדי במחזור הגיוס הקרוב. הצווים הראשונים צפויים להישלח ביום ראשון הקרוב, והפעימות הנוספות יתקיימו במהלך השבועות הקרובים.

שר הביטחון גלנט אמר: "זהו צעד חשוב במאמץ להרחיב את השתתפות המגזר החרדי בשירות הצבאי. אנחנו פועלים בקפידה ובמקצועיות על מנת להבטיח את ההצלחה של התהליך ולגייס את בני המגזר החרדי בצורה הטובה ביותר."

המהלך הזה מדגיש את המחויבות של מערכת הביטחון לשילוב המגזר החרדי בשירות הצבאי, תוך הקפדה על גיוס מוצלח ושמירה על בטחונה של מדינת ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו