יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט לאמריקנים: "לא נפסיק בעזה עד חיסול חמאס והשבת החטופים"

שר הביטחון גלנט הודיע לשליח האמריקני כי המבצע הצבאי בעזה לא ייפסק עד לחיסול חמאס והשבת החיילים החטופים. גלנט עדכן את האמריקנים בהתפתחויות

12:23 ,15/11/23
אריאל חרמוני,
קרדיט: אריאל חרמוני,
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום עם שליח הבית הלבן למזרח התיכון ברט מקגורק והודיע לו באופן ברור כי המבצע הצבאי בעזה לא יסתיים עד אשר יושלמו כל יעדיו – חיסול החמאס והשבת החיילים החטופים אשר בעזה.

גלנט אמר למקגורק כי "הפעולה בעזה לא תיפסק עד להשלמת המשימה – חיסול החמאס והשבת החטופים". הוא עדכן את השליח האמריקני בהתפתחויות האחרונות בלחימה בעזה, והתייחס למורכבות הנובעת מכך שחמאס מסתיר נשק ולוחמים בתוך מוסדות אזרחיים.

גלנט שוחח עם מקגורק גם על המאמצים להשיב את החיילים החטופים, והודה לממשל האמריקני על התמיכה הבלתי מסויגת בביטחון ישראל. הוא ציין כי ישראל מעריכה מאוד את הסיוע האמריקני בתקופה זו.

נראה כי גלנט ביקש להעביר מסר ברור לאמריקנים שישראל לא מתכוונת לסיים את המבצע בעזה בקרוב, ותמשיך בפעילות הצבאית הנרחבת עד למיגור חמאס והשבת החטופים. זאת, חרף לחצים בינלאומיים מסוימים להפסקת אש.

אריאל חרמוני,

קרדיט: אריאל חרמוני,

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו