יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט לאוסטין: מודים לכם על התמיכה, אנחנו בכוננות למלחמה

במהלך השיחה, הדגיש גלנט כי ישראל פועלת להשגת מתווה שיאפשר את השבת החטופים. הוא ציין את חשיבותם של היחסים הביטחוניים בין ישראל לארה"ב

18:03 ,31/07/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט שוחח לפני זמן קצר עם מזכיר ההגנה האמריקני, הגנרל לויד אוסטין. במהלך השיחה הדגיש גלנט את הקשר הביטחוני ההדוק בין ישראל לארה"ב ואת תגובת ישראל לרצח הילדים במג'דל שמס.

שר הביטחון גלנט עדכן את מזכיר ההגנה אוסטין כי חיסולו של רמטכ"ל חיזבאללה, סיד מוחסין, הוא תגובה ישירה לרצח 12 הילדים במג'דל שמס. גלנט הדגיש כי ישראל אינה מעוניינת בהסלמת המצב, אך שומרת על כוננות גבוהה בכל המערכים וערוכה להגיב לכל ניסיון פגיעה מצד חיזבאללה.

גלנט הודה למזכיר ההגנה על עמידתו האיתנה לצד ישראל ועל הגיבוי הפומבי שהעניק לזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני אויביה. התמיכה האמריקנית ממשיכה להיות מרכיב מרכזי במעמדה האזורי של ישראל ובהרתעת איראן ושלוחיה.

במהלך השיחה, הדגיש גלנט כי ישראל פועלת להשגת מתווה שיאפשר את השבת החטופים. הוא ציין את חשיבותם של היחסים הביטחוניים בין ישראל לארה"ב בתקופה זו, כאשר הם מהווים חלק משמעותי בהרתעת איראן ובשמירה על הביטחון האזורי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו