יום שני, 09/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט במג'דל שמס: "המעשים שלנו ידברו, חיזבאללה ישלם מחיר"

שר הביטחון גלנט הגיע לנחם את משפחות הנרצחים במג'דל שמס, הבטיח שותפות חיים ושחיזבאללה ישלם מחיר כבד על המתקפה. "המעשים שלנו ידברו", אמר.

15:09 ,29/07/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט הגיע הבוקר (שני) למג'דל שמס כדי לנחם את משפחות הילדים שנרצחו מפגיעת הרקטה ביום שבת. בניחום האבלים, שהתקיים עם ראשי המועצות המקומיות מג'דל שמס ועין קנייא, דולאן אבו סאלח ווואיל מוגרבי, התבטא גלנט בנחישות לגבי תגובת ישראל לחיזבאללה.

גלנט הדגיש את החשיבות של שותפות בחיים, ולא רק בגורל. הוא אמר למשפחות: "עבורי, ילד יהודי שנרצח בעוטף עזה ב או ילד דרוזי שנרצח ברמת הגולן, זה אותו דבר, זה ילדים שלנו, יש להם זכות לחיות פה". גלנט הוסיף: "אנחנו מדברים כל השנים רק על שותפות גורל, אני רוצה שותפות חיים, שנוכל לפעול ביחד, לחנך ביחד, לשחק כדורגל כמו שהילדים שיחקו בקבוצה בקריית שמונה".

במהלך הניחום, גלנט הבטיח כי המדינה תפעל להחזיר את הביטחון לתושבים: "הגעתי בשביל להגיד לכם שאנחנו ניצבים לידכם, איתכם, כמשפחות קודם כל, וכחלק מעם ישראל וכקהילה דרוזית גאה – הכל ביחד". הוא הדגיש כי חיזבאללה ישלם מחיר כבד על המתקפה: "אנחנו נעשה הכל על מנת להחזיר את הביטחון ולתת לחיים להמשיך כמו שצריך. חיזבאללה ישלם מחיר על הדבר הזה – המעשים שלנו ידברו".

בהמשך דבריו, שר הביטחון מסר את תנחומיו בשם כל מערכת הביטחון: "באתי בשביל לומר לכם שאנחנו, כולנו – מערכת הביטחון, הממשלה, מוסרים לכם תנחומים, בשמי ובשם כל מערכת הביטחון – החיילים והמפקדים שמתעסקים במשימות שלהם". גלנט סיים באמירה על החשיבות של חיים משותפים: "הצורך הוא לחיים משותפים ולא רק לגורל משותף, זה העניין, חיים טובים ומשותפים למען העתיד, למען אלה שחיים, מגיע להם, גם לכם, גם לנו, לכולם, כל מי שחי במדינה הזאת".

הביקור של גלנט במג'דל שמס היה טעון רגשית, והדברים שנאמרו בו עשויים להשפיע על ההחלטות הבאות של מערכת הביטחון בישראל. המצב הביטחוני המתוח בין ישראל לחיזבאללה ממשיך לעמוד במרכז הבמה, וכל צעד בהסלמה עשוי להוביל להתפתחויות נוספות בשטח.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו