יום ראשון, 19/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גורם צבאי: חמאס חוזר ושולט ברצועת עזה – כוחות צה"ל נסוגו

גורם צבאי מזהיר כי חמאס חוזר ושולט ברצועת עזה, לאחר שכוחות צה"ל נסוגו ואינם מונעים ממחבליו לנוע בחופשיות וללכת למחנות המרכז וח'אן יונס

09:07 ,05/05/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

גורם צבאי בכיר העריך היום בזהירות כי ארגון הטרור חמאס חוזר ונוטל שליטה מחודשת ברצועת עזה, לאחר שכוחות צה"ל נסוגו ממרבית שטחי הרצועה בימים האחרונים. "תושבי הרצועה, כולל מחבלי חמאס, חוזרים למחנות המרכז, לח'אן יונס, אין מי שמונע מהם. כל מה שמדרום למסדרון פתוח, אין שם כוחות צבא בין רפיח למסדרון עזה. המחבלים חוזרים, נעים לאן שרוצים", אמר הגורם לכאן חדשות.

ממצאים אלו מצביעים על כך שהיעד של מדינת ישראל לחיסול הנוכחות הצבאית של חמאס ברצועה נראה רחוק מאוד מלהתממש בשלב זה. למרות ההתקדמות של כוחות צה"ל בימים האחרונים, נראה כי חמאס שב וממלא את הוואקום שנוצר בעקבות נסיגת הכוחות הישראליים.

גורמים בצה"ל הבהירו כי עדיין מוקדם להעריך את התמונה, אך הזהירו מפני ההשלכות של נסיגת כוחות וחזרתו של חמאס לשגרת הטרור והפיגועים ברצועה. "זו התפתחות מדאיגה שעלולה להכשיל את המשימה הצבאית", סיכם גורם צבאי נוסף.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו