יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גורם בכיר: לא נסכים להפסקת לחימה גם בתמורה לשחרור החטופים

חמאס מבקש להאריך את הפסקת האש ב-4 ימים נוספים, גורם מדיני בכיר הדגיש שישראל לא תסכים להפסקה ארוכה מבלי שיושגו יעדי המלחמה

10:56 ,29/11/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ארגון הטרור חמאס הודיע כי הוא מעוניין להאריך את ההפוגה עם ישראל בארבעה ימים נוספים, על פי הדווח ב-AFP, סוכנות הידיעות הצרפתית. לפי הדיווח, החמאס הודיע למתווכים על רקע המשא ומתן בקטאר כי הוא מעוניין להאריך את ההפוגה בלחימה.

שרים וגורמים בכירים בישראל שללו נחרצות כל אפשרות להסכמה על הפסקת אש ממושכת, מבלי שיושגו תחילה יעדי המערכה הצבאית נגד חמאס ברצועה.

אביגדור ליברמן כתב בטוויטר כי ישראל חייבת לעמוד על דרישה להשמדת תשתיות טרור וחיסול מנהיגים, בטרם תופסק הלחימה. גורם בכיר אף ציין כי גם שחרור מלא של החטופים לא יוביל להסכמה על הפסקת אש, שכן היעד העיקרי הוא מיטוט שלטון החמאס.

נראה שישראל נחושה להמשיך במבצע הצבאי עד להשגת מטרותיה, ותסרב ללחצים בינלאומיים להפסקת אש מוקדמת שתאפשר לחמאס להתאושש ולהתחמש מחדש.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו