שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גדודי אל-קסאם: הרסנו ריכוזים צבאיים והפלנו 2 מטוסים ישראליים

דוברי חמאס וגדודי אל-קסאם פירטו היום הישגים צבאיים נטענים בלחימה נגד ישראל, ובהם חיסול עשרות חיילים והשמדת כלי רכב צבאיים והפלת מטוסים

20:27 ,25/01/24
חמאס
קרדיט: חמאס
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בכיר בארגון הטרור חמאס, אוסאמה חמדאן, ודובר גדודי אל-קסאם, פרסמו היום פירוט נרחב של הישגים צבאיים לכאורה של הארגונים בלחימה נגד ישראל בשבועיים האחרונים.

חמדאן טען כי חמאס יציית להפסקת אש שתוצא על ידי בית הדין בהאג, וישחרר אסירים ישראלים תמורת שחרור אסירים פלסטינים. עוד קרא חמדאן להמשך הגשת תביעות נגד מנהיגים ישראלים בבית הדין הבינלאומי.

מנגד, דובר גדודי אל-קסאם טען כי בשבוע האחרון הרגו 53 חיילים ישראלים, פגעו ב-68 כלי רכב צבאיים, הפילו 2 מטוסים, תפסו 8 כטב"מים והרסו ריכוזי כוחות צה"ל בעזרת טילים ומרגמות.

מדובר בטענות שלא אומתו על ידי גורם בלתי תלוי, וצה"ל טרם הגיב רשמית להצהרות. עם זאת, ברור שחמאס מנסה להציג הישגים צבאיים כביכול על מנת לצבור הישג מוראלי ותעמולתי בקרב האוכלוסייה בעזה. יש לקחת את הטענות בערבון מוגבל למדי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו