יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בת 70 נמצאה בעמק הארזים בירושלים כשהיא סובלת מהיפו-תרמיה

שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל איתרו וחילצו תושבת מבשרת ציון שנעדרה משעות הבוקר המוקדמות • חימומו את גופה בשל הטמפרטורה הנמוכה באזור בשעות אלו

13:10 ,26/01/22
קרדיט: דוברות המשטרה. חילוץ הנעדרת מעמק הארזים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל איתרו וחילצו תושבת מבשרת ציון שנעדרה משעות הבוקר המוקדמות והעניקו לה טיפול רפואי ראשוני

הבוקר עם קבלת הדיווח אודות היעדרותה של האשה בשנות ה-70 לחייה הוזעקו שוטרים ומתנדבים לאזור.

לאחר סריקות נרחבות באזור ירושלים ומבשרת ציון אותן ערכו שוטרי משטרת ישראל ומתנדבים רבים, בהם מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה, הצליחו הכוחות לאתר את הנעדרת בשטח פתוח בעמק הארזים.

השוטרים ומתנדבי המשטרה פעלו במקצועיות בשטח ולאחר איתורה חברו לנעדרת, והעניקו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל בין היתר חימום גופה בשל הטמפרטורה הנמוכה השוררת באזור בשעות אלו.

במקביל, החלו פעולות לחילוצה מתוואי השטח באמצעות רכב שטח ייעודי והיא הועברה לידי גורמי הרפואה להמשך טיפול כשהיא סובלת מהיפו-תרמיה קלה.

מיחידת הכלבנים שהשתתפו בחיפושים נמסר כי "בדקות האחרונות, בתום חיפושים נרחבים על ידי יחידת הכלבנים לישראל בסיוע לתחנת הראל של משטרת ישראל, באזור מבשרת ציון, אחר הנעדרת סוזן סיטון, כבת 74, שנעלמו עקבותיה בתאריך 26.1.2022 -. בדקות האחרונות הנ"ל אותרה על ידי מתנדב יכ"ל, ביחד עם "טדי" הגיבור על ארבע, שזכו להציל את חייה. הנ"ל הוצאה מהשטח באלונקה על ידי יחידת חילוץ עציון, והועברה להמשך טיפול רפואי במד"א.
כלבני יכ"ל פעלו מאז שעות הבוקר עם כלבי הצלה וגישוש ואמצעים נוספים. אנו מצדיעים למתנדבי יכ"ל על זכות להציל חיים בכל מזג אוויר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו