יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בשורה לסייעות הגנים: יזכו למענק כספי גבוה • כל הפרטים

בשורה לכ-50 אלף סייעות בבתי הספר ובגני הילדים: כל סייעת תזכה למענק של 1,500 שקלים לרגל פתיחת שנת הלימודים

10:41 ,22/06/22
קרדיט: istok
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בשורה לכ-50 אלף סייעות בבתי הספר ובגני הילדים: כל סייעת תזכה למענק של 1,500 שקלים לרגל פתיחת שנת הלימודים.

המענק, שישולם ב-1 באוקטובר, יינתן גם לסייעות פדגוגיות, חינוכיות, סייעות רפואיות שיקבלו את המענק, וחונכות לתלמידים בודדים גם במסגרות ביתיות.

בפעילותו של יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, גם הסייעות החרדיות בגני המוכש"ר יזכו למענק.

בנוסף, סייעות שיועסקו בקייטנה במהלך חודש יולי יקבלו תוספת לשכרן בסך 75 שקל לכל יום עבודה. סייעת שתחליף גננת תהיה זכאית ל-200 שקל בנוסף לשכרה עבור כל יום בו בוצעה ההחלפה.

שר האוצר, אביגדור ליברמן אמר כי "עבודתן הקשה של הסייעות ראויה להערכה, לא רק במילים אלא גם במעשים. חינוך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו ולכן אנחנו מעבירים עוד ועוד החלטות בכדי לשפר את איכות הצוותים שמטפלים ומחנכים את ילדינו. נמשיך לקדם רפורמות משמעותיות במבני השכר של העובדים והעובדות במשק הישראלי במטרה לגייס הון אנושי איכותי יותר שמשפיע על העתיד של כולנו".

הממונה על השכר והסכמי עבודה, קובי בר נתן הוסיף: "ההסכמות עם ההסתדרות ומרכז שלטון מקומי יסייעו לנו בשימור הסייעות המתמידות ובגיוס סייעות מצוינות לטובת בתי הספר של החופש הגדול. זהו צעד נוסף למען שיפור מערכת החינוך בישראל".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ציין כי "הסייעות בגנים עושות עבודת קודש בחינוך ילדינו, וזאת בתנאים קשים של מחסור בכוח אדם ונטל הולך וגובר על כתפיהן. ההסכם הוא בשורה לסייעות ומעלה על נס את תרומתן הגדולה למערכת החינוך, וזאת לקראת רפורמה נרחבת שתשפר משמעותית את תנאיהן ומעמדן. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס הוסיף: "מרכז השלטון המקומי ימשיך לפעול למען שיפור תנאי שכרן והעסקתן של כלל הסייעות, תוך דרישה לבצע רפורמה מקיפה בנושא. חינוך ילדינו, והתפקיד המרכזי שהסייעות ממלאות בו, הוא הנושא החשוב ביותר, הוא העתיד והביטחון שלנו, ולכן מבחינתנו הוא הראשון במעלה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו