יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בריטניה תספק לאוקראינה 6,000 טילים חדשים וכ 30 מיליון ליש"ט

ג'ונסון יכריז על חבילת הסיוע היום בפסגה עם מנהיגי מעצמות ה-G7 בה ישתתף גם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן

10:25 ,24/03/22
קרדיט: מתוך הטוויטר. ג'ונסון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בריטניה תספק לאוקראינה 6,000 טילים חדשים וכמעט 30 מיליון ליש"ט כדי לעזור להתמודד עם הפלישה הרוסית לשטחה. כך הודיעה לשכתו של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון.

25 מיליון ליש"ט יסופקו לצבא האוקראיני כדי לשלם משכורות לחיילים, ו-4.1 מיליון יסופקו לרשת BBC העולמית כדי לסייע לה בשידורים בשפה האוקראינית והרוסית וכדי להתמודד עם דיסאינפורמציה.

במקביל, נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נחת אמש בבירת בלגיה, בריסל, שם ישתתף בפסגת נאט"ו שתתקיים אחר הצהריים בעיר,  כמו גם בפסגה נוספת עם מנהיגי מעצמות ה-G7, ארגון המדינות המתועשות הכולל כמה ממדינות אירופה ואת קנדה, שבה צפוי להשתתף גם הנשיא זלנסקי בשיחת זום ממקום מושבו. שם צפוי ג'ונסון להכריז על חבילת הסיוע החדשה.

בשישי יגיע ביידן לוורשה כדי להיפגש עם נשיא פולין, אנדז'יי דודה, ולדון עמו על תגובה עולמית למשבר ההומניטרי באוקראינה. ביידן, שבשבוע שעבר קרא לפוטין "פושע מלחמה", ישתתף בפגישות אלו יום אחרי שמזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, אמר לראשונה באופן רשמי כי ארצות הברית מעריכה שרוסיה ביצעה פשעי מלחמה באוקראינה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו