שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ברח ממוסד פסיכיאטרי, חטף נשק מחיילת וחוסל

האירוע שנראה היה בתחילה כאירוע לאומני התברר כי מדובר בצעיר יהודי כבן 20 שברח ממוסד פסיכיאטרי, חטף נשק מחיילת וחוסל לאחר שחשדו שהוא מחבל

22:46 ,10/04/22
קרדיט: אלדד עובדיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוקה בנפשו ברח מהוסטל באשקלון וחטף רובה M 16 מהחיילת בתחנת ההסעה והחל לרוץ. מחט בינימין אלמ אליאב אלבז ראה המולה וצעקות ״מחבל מחבל״. הוא רץ לעבר חוטף הנשק והחל בנוהל מעצר חשוד וצעק לעברו וואקף וואקף! (עצור)

‏חוטף הנשק המשיך לרוץ עם חרמונית צהלית גם כשהמחט ירה באוויר ואז הקצין ירה בו והרג אותו. המחט היה משוכנע שהוא מסכל פיגוע. ייתכן שתיפתח נגדו חקירת מצח.

מדובר צה"ל נמסר: "קצין צה"ל סיכל ניסיון חטיפת נשק בסמוך לאשקלון. החשוד נוטרל. פרטים נוספים בהמשך".

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה הוזעקו לצומת אשקלון (דרומית), בעקבות דיווח על ניסיון חטיפת נשק. כוחות נוספים שהיו באזור, ניטרלו את החשוד".

מזק"א נמסר על האירוע: "צומת בת הדר באשקלון התקבל דיווח ראשוני על מחבל שנוטרל לאחר ניסיון חטיפת נשק מאיש כוחות הביטחון".

מעיריית אשקלון נמסר ״לפני מספר שעות קיבלנו דיווח על ניסיון לחטוף נשק מחיילת בתחנת הסעה בצומת אשקלון. החשד הראשוני העלה כי מדובר במחבל שנורה למוות במקום. לפני זמן קצר, התברר כי מדובר באזרח יהודי שביצע את המעשה ונבדק חשד שהאיש לוקה בנפשו. אין ספק שגל הטרור בו אנו מצויים מציב את כולנו בדריכות עליונה. אני קורא לכולכם לגלות עירנות מוגברת ובכל מקרה של חשד לדווח מיידית למשטרה.
עיריית אשקלון ממשיכה בתגבור כוחות הביטחון והחירום ברחבי העיר, בהם יחידת האופנוענים ויחידת הביטחון העירונית. היו עירניים ושמרו על עצמכם״.
עיריית אשקלון ממשיכה לעמוד בקשר שוטף עם גורמי הביטחון והחירום. עדכונים נוספים יימסרו במידת הצורך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו