יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בעקבות ריבוי ידויי האבנים: התושבים התפללו בכניסה לכפר העויין

עשרות תושבי הישוב עלי וגוש שילה קיימו הבוקר תפילת שחרית בכניסה לכפר לובן הסמוך לישובם וזאת לאור התגברות זריקות האבנים מהכפר אל אנשי הישוב

10:32 ,01/06/23
לורנצי
קרדיט: לורנצי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עשרות תושבי הישוב עלי וגוש שילה קיימו הבוקר (ה') תפילת שחרית בכניסה לכפר לובן הסמוך לישובם וזאת לאור התגברות זריקות האבנים מהכפר אל אנשי הישוב.

מניין ראשון לפני ריבוי כאלו במידה ונסיונות הרצח ימשיכו לקרות.

אריאל אלמליח, יו"ר הישוב עלי אמר: " תושבי כפר לובן צריכים להבין כי כל אבן שהם זורקים עלינו תפגע בהם חזרה. אם שגרת יומנו נפגעת הרי כעת ששגרת יומם תיפגע שבעתיים.
אנו נגן בגופינו על נשותינו וילדינו הנתונים לסיכון יום יומי מהמחבלים מהכפר שזורקים אבנים. לא ניתן שדם תושבי עלי יהיה הפקר"

מארגן המחאה יצחק צוקרמן: "נמאס לנו  להרגיש כמו ברווזים במטווח אתמול ושלשום נפגעו כאן מזריקות אבנים תושבים מהאזור, אם לנו אין שגרה נורמלית גם לפלסטינים לא תהיה כזו. בית הספר שנמצא על הכביש שמחנך להסתה יום יומית לא ייפתח בזמן נורמלי כל עוד ממשיכים לזרוק אבנים מהכיוון שלו."

לורנצי

קרדיט: לורנצי

קרדיט: לורנצי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו