יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בעקבות החלטת בית המשפט: מאות חרדים מפגינים בי-ם נגד הנתיחה

ההפגנות נגד נתיחת הנער סוערות זאת החלטת בית המשפט לאשר את נתיחת גופתו של הנער חיים שמואל מויצהנדלר מבית שמש | 16 חרדים נעצרו

21:41 ,06/02/24
משטרה
קרדיט: משטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

החלטת בית המשפט לאשר את נתיחת גופתו של הנער חיים שמואל מויצהנדלר מבית שמש, שנפטר באופן פתאומי הבוקר, עוררה מהומה רבה בקרב הציבור החרדי. מאות חרדים יצאו להפגין נגד ההחלטה וחסמו צמתים מרכזיים בירושלים.

דוברות המשטרה מסרה כי בשעות הערב התקיימה הפגנה גדולה בצומת שמגר בהשתתפות מאות מפגינים חרדים, שחסמו את הצומת ואת צירי התנועה המרכזיים המובילים אליו. עוד בתחילת ההפגנה אירעו אירועי אלימות והפרות סדר, כאשר צעירים נשכבו מתחת לגלגלי רכבים נוסעים וסיכנו את עצמם ואת הנהגים.

כמו כן, המפגינים קיללו וגידפו את כוחות המשטרה שהגיעו למקום. בהמשך אף יידו אבנים לעבר השוטרים וגרמו נזק לתשתיות. לאחר שניתנה הוראת פיזור עקב ההפרות החמורות, פעלו שוטרי משטרה ומג"ב לפזר את המפגינים ולהשיב את הסדר על כנו.

על פי המשטרה, מוקדם יותר היום נעצרו 16 חרדים במהומות שאירעו בירושלים ובבית שמש במסגרת ההפגנות. רובם נעצרו על הפרת הסדר הציבורי, תוך כדי התפרעות אלימה, יידוי חפצים ותקיפת שוטרים.

בנוסף, לפני זמן קצר נעצר חשוד נוסף ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון במהלך ההפגנה בצומת שמגר בירושלים. הוא הועבר לחקירה בתחנת משטרה.

המשטרה מסרה כי תמשיך לאפשר את חופש המחאה, אך תפעל בתוקף נגד כל הפרת סדר אלימה או בלתי חוקית.

כזכור, ההפגנות ממשיכות את המהומה שפרצה היום בקרב הציבור החרדי עם הידיעה על מותו הפתאומי של הנער בן ה-13 מבית שמש. המשפחה סירבה לנתיחה, אולם בית המשפט דחה את בקשתה לאחר שהתיק הועבר מבית החולים לפרקליטות.

מאות חרדים התקהלו מול בית החולים ומשרדי הפרקליטות במחאה. רבנים ופוליטיקאים חרדים גינו את ההחלטה וטענו שמדובר בפגיעה אנושה ברגשות הציבור הדתי. אולם הרשויות טוענות שהנתיחה חיונית לשם בירור סיבת המוות הפתאומית.

משטרה

קרדיט: משטרה

משטרה

קרדיט: משטרה

קרדיט: משטרה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלמוני הגיב:

    זה אולי הדבר היחיד בו אני מזדהה עם מעשיהן של הקבוצות המפגינות. ובוודאי מסכים עם כל מילה שנאמרה שם ביחס לכל גורם במשטרע.

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו