יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » גבורה יהודית

בעקבות ההסלמה בצפון: מתחם הרשב"י יהיה סגור בימי חג החנוכה

בעקבות המצב הביטחוני והיעדר מיגוניות מתאימה במירון, התקבלה החלטה לסגור השנה את ציון הרשב"י למבקרים בחג החנוכה. זאת על מנת למנוע הגעת המונים

20:59 ,06/12/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בישיבה מיוחדת שנערכה היום הוחלט לסגור השנה את ציון הרשב"י במירון למבקרים בחג החנוכה הקרוב. בפגישת חירום נטלו חלק פיקוד העורף, נציגי המשטרה, ועדת החמשה וגורמים נוספים, שבסופה הוחלט פה אחד על המהלך.

הסיבה לצעד החריג היא היעדר אמצעי מיגון מספקים להגנה על המוני המאמינים הפוקדים את המקום מדי שנה בשנה בחנוכה. בשל האיום מטילים ורקטות והעדר מיגוניות, לא ניתן יהיה הפעם לאפשר תנועת מבקרים חופשית.

"כל עוד אין מיגוניות לא יהיה ניתן לקיים את האירוע", מסביר גורם בכיר במחוז הצפון. "אם יהיו מיגוניות מבחינתנו יהיה אפשר לקיים את האירוע. כרגע ההחלטה היא לסגור את מושב מירון להגעת מתפללים".

משטרת ישראל ופיקוד העורף צפויים להציב מחסומים בדרכים המובילות למירון, ולמנוע בעד מאמינים להגיע למקום בניגוד להוראות. כמו כן יופעלו אמצעי כריזה ליידוע הציבור על הסגירה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו