יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בעקבות ההסלמה בצפון: הילולת ז' אדר ב' בהר מירון בוטלה

צה"ל ודובר צבאי הודיעו על ביטול אירועי הילולת ז' אדר ב' יום פטירת משה רבינו בהר מירון. ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב בצה"ל והמשטרה

10:26 ,14/03/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל הודיע היום (יום ה') על ביטול אירועי הילולת ז' אדר ב', יום פטירתו של משה רבינו, בהר מירון. ההחלטה התקבלה לאחר הערכת המצב בצה"ל ובתיאום עם שאר הגופים הרלוונטיים לסוגיה זו.

בהודעה רשמית מטעם דובר צה"ל נכתב: "בהתאם להערכת המצב בצה"ל ובתיאום עם שאר הגופים הרלוונטיים, הוחלט על ביטול אירוע הילולת יום פטירת משה רבינו, ז' באדר ב', בהר מירון. אין שינויים נוספים בהנחיות לעורף".

מפקד פיקוד העורף צירף להודעה הנחיה רשמית לביטול האירוע המרכזי של הילולת ז' אדר ב' בקבר רשב"י בהר מירון, המציין את יום הולדתו ופטירתו של משה רבנו.

פרטים נוספים על השיקולים מאחורי ההחלטה לבטל את האירועים בהר מירון לא פורסמו על ידי הגופים הצבאיים והביטחוניים. ניתן להניח כי מדובר בצעד מניעתי וזהירותי לנוכח המצב הביטחוני הרגיש, כדי למנוע התקהלויות המוניות שעלולות להוות יעד להתרחשויות עוינות.

עם זאת, דובר צה"ל הדגיש כי לא חלו שינויים בהנחיות לעורף והציבור נדרש לפעול כרגיל בהתאם להנחיות שקיבל מפיקוד העורף. צה"ל והגורמים הביטחוניים ימשיכו לעקוב אחר המצב ולעדכן את ההנחיות במידת הצורך.

ללא

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו