שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בעקבות דבריה המסיתים: גלית גוטמן ננזפה והוזמנה לבירור דחוף

ערוץ 12 פרסמו הודעת גינוי לדבריה המסיתים של המגישה גלית גוטמן, שהסיתה הבוקר נגד הציבור החרדי כשאמרה שהחרדים האלה שמוצצים לנו את הדם

16:23 ,19/05/23
צילום מסך קשת
קרדיט: צילום מסך קשת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ערוץ 12 פרסמו הודעת גינוי לדבריה המסיתים של המגישה גלית גוטמן, שהסיתה הבוקר נגד הציבור החרדי כשאמרה "תגידו, אתם לא רואים מה קורה? כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם?".

מקשת נמסר בתגובה: ״מגנה בחריפות את דבריה של גלית גוטמן בנוגע למגזר החרדי בשידור חי הבוקר. הדברים אינם מקובלים ולא היו צריכים להיאמר בשום אופן. אנו מצרים על כך ומתנצלים על הפגיעה המיותרת.  גוטמן התנצלה על נוסח דבריה ועל ההכללה של מגזר שלם וזומנה לבירור דחוף אצל מנהליה, שיתקיים ביום ראשון בבוקר״

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה: "אני מגנה את האמירה המכוערת והמסיתה של גלית גוטמן נגד הציבור החרדי בישראל, שמזכירה אמירות אפילות שהופנו נגד בני עמנו בעבר. אין לכך שום מקום כל ישראל אחים!"

שר התקשורת שלמה קרעי אמר בתגובה: "בחשכת ימי הביניים, כשגויים אנטישמיים הטיחו ביהודים אמירות כאלו, אמרנו: ככה זה- עשו שונא ליעקב. אבל כאן בישראל? יהודיה? בריש גלי?

לא יודע מי זו האישה הזו, אבל האמירות שלה הן פסאודו אנטישמיות, מבישות ולא ראויות לבמה תקשורתית. עם קמצוץ אתיקה עיתונאית, מצופה מערוץ 12 להשעותה לאלתר."

ארגון 'בצלמו' אמרו בתגובה "מדובר באמירה גזענית מסיתה מכלילה שקרית ומוציאת דיבה ואף אנטישמית. לא חזרנו לארצנו אחרי אלפיים שנות גלות כדי להיתקל בשנאה כה עזה.
אנחנו דורשים מידית מהרשות לפתוח בהליך הפרה ונתינת קנס ודורשים מערוץ 12 להשעות אותה לאלתר. עברו הימים שהשמיצו אותנו."

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר בתגובה "שמעתי בזעזוע את האמירות הקשות נגד הציבור החרדי. אני מוקיע את האמירות הללו ואין להם מקום במדינת היהודים.
הציבור החרדי תורם המון למדינת ישראל, אם זה בהתנדבות, בארגוני חסד, בהשתלבות הולכת וגוברת בשוק העבודה. דווקא בתקופות מתוחות חשוב לשמור על שיח מכבד ולהתרחק מאמירות שמדיפות ריח של תקופות אפלות."

ו״ר ועדת החינוך ח״כ יוסי טייב הגיב:  מדובר בהסתה חוצה כל גבולות שאסור לעבור עליה לסדר היום, אלו משפטים שהייתי שומע בתור נער בצרפת לפני עלייתי לארץ, אני דורש מהערוץ להשעות את הכתבת באופן מיידי.

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה״מ הרב יצחק גולדקנופף אמר בתגובה "אם האמירה המחליאה שנאמרה על ידי מגישה בשידור חי בערוץ מרכזי תעבור בשתיקה על ידי הנהלת הערוץ, היא מלמדת שדמי אחיי החרדים הותר בפומבי. אני מבקש מחבריי לכנסת ולממשלה לגנות את הדברים. אנו מוחים ומגנים את ההסתה הבזויה."

מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו: "על התבטאות בנוסח גבלס אין מחילה. הנהלת ערוץ 12 מוכרחה לפטר את גלית גוטמן לאלתר. ההסתה נגד הציבור החרדי שוברת שיאים, הגיע הזמן למתוח קו אדום"

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו