יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בעלוץ צדיקים: אלפים ישתתפו ב'חתונת השנה' בחצר טאהש

עשרות אלפים מכל קצוות תבל צפויים להשתתף ביום חמישי הקרוב בשמחת החתונה הגדולה בחצר הקודש טאהש שתתקיים בקרית החסידות בקנדה

17:44 ,09/01/24
שוקי לרר
קרדיט: שוקי לרר / האדמו"ר מטאהש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המונים, אנשים נשים וטף, צפויים להתאסף ביום חמישי הקרוב בקרית טאהש שבקנדה לשמחת החתונה הגדולה לבת הזקונים של כ"ק האדמו"ר מטאהש שליט"א, ונכדתו הצעירה של אביו כ"ק האדמו"ר הרה"ק מטאהש זי"ע, עם החתן הרב יהודה יחיאל גרינוולד שליט"א, בן הרה"צ ר' מאיר גרינוולד שליט"א, ונכד הגה"צ אב"ד טעטש שליט"א והגה"צ אב"ד מילדוי שליט"א.

החתונה הגדולה שתתקיים, כאמור, ביום חמישי הקרוב ראש חודש שבט, נחשבת ל'חתונת השנה' שכן זוהי שמחה נדירה של נישואי בת הזקונים של אחד מחשובי אדמו"רי הדור. היא תערך בהשתתפות עשרות אלפים חסידים, ובראשות אב הכלה האדמו"ר מטאהש.

ההכנות בחסידות נמצאים בימים אלו בשיאם החל מהכשרת המקום לשמחה עצומה שכזאת ולקליטת עשרות אלפי החסידים שהגיעו מקנדה ומכל רחבי העולם, עד לימי השבע ברכות והמעמדים שבעקבותיהם.

בשל כמות המשתתפים הצפוי, יתקיים מעמד קבלת הפנים בביהמ"ד אברכים בקריית טאהש, ומעמד החופה בשטח הגדול מול אולם 'בית צירל' בקריה, בו יתקיים בהמשך שמחת החתונה לנשים.

פגישות העסקנים מתקיימות מדי ערב, כאשר עשרות חסידים עומדים לעזור בארגון השמחה הגדולה בבית צדיקים. כמו כן, ועד החתונה משקיע מאמצים רבים כדי להגיע להצלחה מירבית.

אלפי חסידי טאהש מכל העולם, החל מניו יורק וניו ג'רזי, עד לונדון, ארה"ק, ערים ומדינות נוספות, מתכוננים להגיע בימים הקרובים לקנדה, להשתתף בשמחה הגדולה בבית צדיקים ולהשפע השפעות רבות וטובות. עסקני החצר עדיין עובדים על הפרטים המדויקים של סדר ההסעות וההגעה מכל הערים.

מחר יום רביעי ערב יום החופה, יצאו רבים מחסידי טאהש בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א למעמד העליה לציון ברוב עם הדרת מלך, לשפוך שיח בתפילה ובתחנונים בציון הק' של הסבא הגדול כ"ק מרן הרה"ק מטאהש זי"ע לקראת השמחה הגדולה. הרבי יערוך את תפילת ערבית יחד עם תלמידי הישיבה, ולאחר מכן יקרא בראש קהל חסידיו את כל ספר התהילים בהתעוררות רבה.

כמו כן, מבית המחותן האדמו"ר מפאפא, גם הוא מחשובי האדמו"רים בדורינו, הודיעו הגבאים על הגעת הרבי ביום חמישי הקרוב לקרית טאהש שבקנדה לשמוח בשמחת מחותנו האדמו"ר מטאהש ובשמחת גיסו הגה"צ אב"ד טעטש שליט"א.

איחוד טאהש

קרדיט: איחוד טאהש / הזמנת אב הכלה האדמו"ר מטאהש

איחוד טאהש

קרדיט: איחוד טאהש / זמני השמחה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דניאל הגיב:

    איפה עושים את החתונות שם, גם ברחוב? כי נורא קר בקנדה עכשיו…

כתבות נוספות של ראש הישיבה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו