שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בנט הגיש תביעת דיבה בסך מיליון שקל נגד הרב רונן שאולוב

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיש הבוקר תביעת דיבה בסך מיליון ש״ח כנגד הרב רונן שאולוב שאמר באחת מדרשותיו כי אמו של בנט אינה יהודיה

17:16 ,06/12/22
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיש הבוקר תביעת דיבה בסך מיליון ש״ח כנגד הרב רונן שאולוב אשר הוציא את דיבת אביו המנוח של בנט ואמו תיבדל״א כאילו יהדותו של ג’יימס בנט ז״ל מוטלת בספק, וכאילו מירנה בנט אינה יהודיה, ועל כן לשיטתו של הרב שאולוב ראש הממשלה לשעבר בנט עצמו אינו יהודי.

הדרשה עליה חזר הרב שאולוב שבוע אחר שבוע, מהולה בכינויים וקללות מזעזעים שנועדו לפגוע במר בנט ובני משפחתו.

בתביעה נכתב כי ה״דרשה״ של הרב שאולוב ״הצליחה״ בגדול. היא זכתה להפצה נרחבת ונצפתה בערוצים השונים בלפחות 700,000 צפיות. השקר הזה תפס אחיזה עמוקה בקרב ציבור גדול.

אמו של בנט, מירנה בנט – שמשפחתו של אביה, ישראל לפקוביץ, ומשפחתה של אמה, מיכלה בורושנסקי, הן יהודיות מדורי דורות, והן נרצחו בשואה בשל יהדותן – קיבלה פניות רבות משך השנה החולפת ביחס לספקות ביהדותה, והדבר הביא לה צער עמוק וכאב. היא עמדה חסרת אונים למול השקר שחילחל ברשתות החברתיות.

כוד נכתב בתביעה כי גם ברגע זה מי שמקליד בגוגל את המילים ״אמא של בנט״ יראה השלמה אוטומטית ל״נוצרייה״, ״וגויה״ ועוד (ראו צילום מצורף), נתון המשקף כי אלה החיפושים של ציבור המשתמשים.

מסביבת בנט נמסר כי ראש הממשלה בנט נמנע בעת תפקידו מעיסוק בתביעות דיבה שכן הוא הקדיש את כל זמנו לניהול המדינה וסבר שתפקידו לספוג.

כעת, החליט מר בנט לפעול בצורה אקטיבית נגד מכונת הרעל, ונגד הפצת שקרים המרעילים את השיח הציבורי.

"ראוי היה לרב שאולוב לשאת תחינה למחילה ממירנה בנט ולא להעמיק את הדיבה, ולהתחפר בשקריו כפי שעשה,הקב״ה אינו מוחל על עבירות בין אדם לחברו, מבלי שהחוטא מבקש מחילה מהמפגע. הפיצויים ייתרמו לעמותות של משפחות חללי צה״ל" נכתב בתביעה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו