שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בנט בישיבת הממשלה "חייב לשמר את הממשלה הטובה הזו"

בישיבת הממשלה התייחס בנט לתפיסת המחבלים מהפיגוע באלעד ואמר "אמרנו שנשים יד על המחבלים, וכך עשינו"

12:27 ,08/05/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת הממשלה  התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לתפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע הנתעב באלעד בשבוע שעבר ואמר "בפתח דבריי אני רוצה להזכיר את נרצחי הפיגוע האכזרי, המזעזע, באלעד: את אורן בן יפתח, יונתן חבקוק ובועז גול זכרם לברכה, ובשם שרי הממשלה אני מבקש למסור את תנחומינו העמוקים למשפחותיהם.

אמרנו שנשים יד על המחבלים, וכך עשינו. הבוקר, כוחותינו – משטרת ישראל ושב"כ, יחד עם לוחמים מיחידות מגלן, אגוז ומירעול – תפסו את הרוצחים. המחבלים שטופי ההסתה שרצחו בגרזנים ובאכזריות בלתי נתפסת, נלכדו עלובים ליד מחצבה באזור. אני מברך שוב את השב"כ ואת העומד בראשו, את משטרת ישראל והעומד בראשה, כמובן את צה"ל, והלוחמים כולם. תפיסת המחבלים אינה מספיקה כשלעצמה אמר בנט.

ראש הממשלה התייחס גם לגל הפיגועים בגואה בחודש האחרון ואמר "אנחנו בפתח שלב חדש במלחמה בטרור – אי אפשר להסית ולנוח. אי אפשר לזרוק גפרור ולברוח.
המשימה העליונה של ממשלת ישראל היא השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל.

יש שתי פעולות משמעותיות מאוד, שאנו מקדמים. בראשם – הקמת משמר לאומי.
הנחיתי את המל"ל, בתיאום עם משרד הבט"פ, להציג בפני הממשלה תכנית סדורה ומתוקצבת להקמת משמר לאומי-אזרחי, עד סוף החודש" אמר בנט.

לאחר מכן הדף ראש הממשלה את האשמות כי הממשלה פועלת משיקולים פוליטיים בכל הנוגע להתנהלות מול המלחמה בטרור ואמר "אני רוצה להבהיר כאן שאין, ולא יהיה, שום שיקול פוליטי במה שנוגע למלחמה בטרור. וכמובן – כל ההחלטות ביחס להר הבית ולירושלים יתקבלו על ידי ממשלת ישראל, שהיא הריבון בעיר, ללא שום התחשבות בשיקולים זרים. אנחנו ודאי דוחים כל התערבות זרה בהחלטות של ממשלת ישראל.

כמובן, מדינת ישראל תמשיך לשמור על יחס מכבד לבני כל הדתות בירושלים, כמו שעשינו ונמשיך לעשות. ירושלים המאוחדת היא בירתה של מדינה אחת בלבד – מדינת ישראל".

לאחר מכן התייחס בנט לקולות שנשמעו בימים האחרונים על פירוק הממשלה מבפנים ואמר "כל מי שיש לו טיפת אחריות לאומית ואזרחית חייב לפעול בכל כוחו לקיום ולשימור של הממשלה הטובה הזאת, ואני מצפה ויודע שכל המפלגות וכל ראשי המפלגות הולכים להירתם לזה וכבר נתרמו" סיים בנט.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו