שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בנט: "אין לאפשר חזרת תושבי עזה לבתיהם ללא שחרור השבויים"

נפתלי בנט ביקר בעוטף עזה ואמר כי יש להמשיך ולמנוע מתושבי צפון הרצועה לחזור לבתיהם, ולהשתמש בכך כמנוף לחץ על חמאס לשם שחרור השבויים הישראלים

18:25 ,19/12/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נפתלי בנט פרסם סרטון היום ואמר כי על  ישראל שלא לאפשר לתושבי צפון רצועת עזה לשוב לבתיהם, כל עוד לא מתקיימים שני תנאים: שחרורם של השבויים והנעדרים הישראלים המוחזקים בידי חמאס, ופירוק מלא של התשתית הצבאית של הארגון ברצועה.

בנט אמר כי "אסור לאפשר חזרה של עזתים לצפון הרצועה עד לשחרור החטופים ופירוק חמאס. זה המנוף המרכזי שלנו, אסור לאבד אותו." לדבריו, אסור יהיה לישראל להקל על מצוקתם של תושבי הרצועה ולאפשר להם לחזור לבתיהם, כל עוד לא נענות דרישותיה בנוגע לשחרור השבויים ופירוק הטרור.

הוא הדגיש כי מדיניות זו, של הגבלת תנועת העזתים כמנוף לחץ על חמאס, היא האמצעי המרכזי והיעיל ביותר שבידי ישראל כדי להשיג את מטרותיה. ולכן, חזר ושנה, אסור בשום פנים ואופן "לאבד" מנוף לחץ זה על ידי מתן הקלות לתושבים ללא תמורה.

צפו בדבריו

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו