יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן 21 נעצר בחשד שניסה להבריח 1,200 סיגריות אלקטרוניות מנתב"ג

אורי אוטמזגין, בן 21 מירושלים, נעצר השבוע בחשד שניסה להבריח 1,200 סיגריות אלקטרוניות לישראל. עם שובו מקפריסין, כשהוא עובר ב"מסלול הירוק"

14:58 ,06/10/22
קרדיט: ויקפדיה, Ecig Click
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אורי אוטמזגין, בן 21 מירושלים, נעצר השבוע בחשד שניסה להבריח 1,200 סיגריות אלקטרוניות לישראל. אוטמזגין נתפס ביום שני על ידי עובדי אולם הנוסעים בנתב"ג, עם שובו מקפריסין, כשהוא עובר ב"מסלול הירוק" המיועד למעבר עם חפצים הפטורים ממסים, כשברשותו 400 סיגריות אלקטרוניות.

בעקבות תפיסתו נפתחה חקירה ביחידת הסמים של מכס נתב"ג, אשר ממנה עולה החשד כי שני נוסעים נוספים שנתפסו לאחרונה במסלול הירוק עם כמות זהה של סיגריות אלקטרוניות, האחד נתפס יחד עם אוטמזגין והשני נתפס במהלך ספטמבר, פעלו כבלדרים בשירותו של אוטמזגין, אשר רכש עבורם את הסיגריות ושילם להם תמורת הכנסתן לארץ.

החשוד הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון ביום שני ושוחרר בתנאים מגבילים. על פי הערכות, המס בגין הסיגריות שניסה להבריח מסתכם במאות אלפי שקלים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זאב הגיב:

    בושה

כתבות נוספות של שמוליק מושקוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו