שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן גביר עלה להר הבית: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס"

יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. זו הפעם הראשונה שהשר בן גביר עולה להר מאז הבחירות.

09:33 ,03/01/23
דוברות הר הבית
קרדיט: דוברות הר הבית / 1
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית, כשהוא מלווה בכוחות משטרה רבים. זו הפעם הראשונה שהשר בן גביר עולה להר מאז הבחירות.

בן גביר אמר בהר כי: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל, ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".

בן גביר קיים אמש הערכת מצב עם מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים ונפגש עם ראש השב"כ וכולם קבעו שאין מניעה שבן גביר יעלה להר הבית. גורמי ביטחון שהשתתפו בהערכת המצב סברו גם שהתקפלות מול האיומים תהווה פרס לטרור ומתן לגיטימציה לפעולות נגד ישראל.

ח"כ גלעד קריב העבודה תקף את הן גביר ואמר ״העליה להר הבית מוכיחה מה סדרי העדיפויות של בן גביר ומה באמת מעניין אותו ואת שותפיו – לא הבטחון האישי של אזרחי ישראל ותפקוד המשטרה אלא קידום תפיסת עולם קיצונית לאומנית ומשיחית. במיוחד ביום הצום של עשרה בטבת חשוב להזכיר שחורבן בתי המקדש נגרם עקב החיבור בין קיצוניות פוליטית, שכרון כוח ושחיתות שלטונית. ההתייצבות מול התופעות האלה חיונית להבטחת עתידה של ישראל.״

תום ניסני, מנכ"ל ארגון בידינו למען הר הבית, ברך על עליית בן גביר להר הבית ואמר "כל הכבוד לשר בן גביר שעלה להר הבית ולא נכנע לאיומי והפחדות החמאס. בינתיים השמש ממשיכה לעלות והמזרח התיכון לא בער. גם אם יש מי שינסה להבעיר את השטח, צה"ל והמשטרה יסירו את האיום. הגיע הזמן להיות באמת עם חופשי בארצנו, גם בהר הבית".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו