שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

בן גביר: "מחבלי נוח'בה ייכלאו באגף תת-קרקעי ישן"

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הורה לנציבת שירות בתי הסוהר קטי פרי להחזיר לשימוש אגף תת-קרקעי ישן ולכלוא בו את מחבלי הנוח'בה

07:07 ,08/12/23
דברות שבס
קרדיט: דברות שבס
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון הפנים איתמר בן גביר הורה לנציבת שירות בתי הסוהר האלוף במילואים קטי פרי להשמיש מחדש אגף תת-קרקעי ישן באחד מבתי הכלא, שלא שימש לכליאת אסירים זמן רב, ולאכלס בו את המחבלים הכלואים מהטבח של מחבלי הנוח'בה בעוטף עזה.

על פי ההוראה, התנאים באגף הם מינימליים ביותר, כשמטרת המהלך היא, כלשון מכתבו של בן גביר לנציבת השב"ס היא "להעביר מסר ברור" למחבלים. השר ציין כי למרות שהתנאים באגף "לא מהמשופרים", הם עומדים בכללי המינימום הנדרשים על פי החוק.

בשבוע שעבר ביקרו באגף נציגים בכירים מטעם משרד הביטחון הלאומי בראשות מ"מ המנכ"ל דר' אלעזר בן הראש ועו"ד חנמאל דורפמן, ראש לשכת השר. לאחר שווידאו כי ניתן לקיים בו תנאי כליאה מינימליים על פי התקנות, שלח בן גביר מכתב דחוף לנציבת השב"ס והורה לממש באופן מידי את כליאת מחבלי הנוח'בה באגף זה.

יצוין כי בעבר כבר שימש האגף לכליאת אסירים ביטחוניים. מקורבים לשר בן גביר ציינו כי "מדובר בצעד מתבקש לאור המעשה הנתעב, ויש להעביר מסר חד משמעי שדמם של יהודים אינו הפקר".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו