יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן גביר מגיב ל'פוסט השנאה' של מיקי לוי נגד המגזר החרדי

ב'סטטוסים מצייצים' העלו פוסט מפרגן עם תמונה הקוראת לשוטרים בהלוויה ליהנות משתיה חמה ועוגות השיב עליו יו"ר יריב לוין בלעג "לא חסד"

10:26 ,22/03/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בהלווית הרב קנייבסקי זצוק"ל ראינו תמונות מרגשות של אנשים שהוציא שתיה ואוכל עבור השוטרים שאבטחו את ההלוויה. תמונה כזו עלתה בטוויטר אצל 'סטטוסים מצייצים' ולצינה נכתב "איפה ישנם אנשים כמו האלו? באיזו עיר תמצאו אנשים שפותחים את ביתם לכלל ישראל? גאה לגור בבני ברק עיר מלאת תורה מלאת חסד ונתינה".

לאחר זמן מה הגיבו לציוץ מחשבונו של יו"ר הכנסת מיקי לוי ונכתב בזלזול "בלה בלה בלה… מי שנותן לאחיו למות למענו בצבא ולא נושא בנטל, אין לו לא חסד ולא נתינה" לאחר הסערה שחולל הפוסט הוסר.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר כתב בתגובה למיקי לוי "גם אם הדברים נכתבו מתוך הלשכה של לוי ולא על ידו, השנאה לחרדים הפכה להיות אובססיה אצל אנשי יש עתיד. עוזריו של מיקי לוי, לא היו כותבים בטעות, דברי בלע כאלה על ערבים והתנועה האיסלמית. אבל כשמדובר בחרדים, מותר לתקוף ומותר להשתלח. מביש".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הסרת הפוסט אינה מספיקה ויו"ר הכנסת מיקי לוי צריך להתנצל בפומבי על דברי השנאה ולהוקיע את פרסום הדברים".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו