יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

במבצע משולב: צה"ל ושב"כ חיסלו פעילים צבאיים בכירים של חמאס

בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ), חוסלו אתמול ושלשום שני בכירים בזרוע הצבאית של חמאס ובמשטרת הארגון שקידמו מתווי טרור

11:23 ,20/05/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, אתמול (א') הותקף וחוסל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, המחבל זאהר חולי המכונה "אבו חאמד". חולי שימש במקביל לתפקידו בזרוע הצבאית של חמאס גם כבכיר במשטרת הארגון במחנות המרכז. במסגרת פעילותו, זאהר ניהל קשרים מול מחבלים נוספים מהארגון וקידם מתווי טרור נגד העורף הישראלי.

בפעילות משותפת נוספת שהושלמה שלשום (ש') חוסל מהאוויר המחבל ראמי חליל פאקי, אשר במקביל לתפקידו בזרוע הצבאית שימש כמחבל מרכזי במשטרת חמאס במרחב נוציראת. כחלק מתפקידו פיקד על כוח מחבלים חמושים שהובילו מתווי טרור נגד כוחותינו. יחד עימו חוסלו סגנו וארבעה מחבלי חמאס נוספים.

ההודעה המשותפת של דובר צה"ל ודוברות שב"כ ציינה כי פעילות החיסול בוצעה כתגובה למעורבותם של חולי ופאקי בקידום מתווי טרור נגד העורף הישראלי וכוחותינו. המבצע המשולב של צה"ל ושב"כ הצליח לחסל שני בכירים מרכזיים בזרוע הצבאית ובמשטרת חמאס שהובילו פעילות טרור ממשית נגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון.

צפו בתיעוד

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו