יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ביקור היסטורי של מזכ"ל האינטרפול במשטרת ישראל

במסגרת הביקור הייעודי נפגש המזכ"ל, מר יורגן סטוק, עם מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יעקב שבתאי וביקר באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל

09:28 ,24/11/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אתמול התקיים ביקור עבודה רשמי של מזכ"ל האינטרפול בישראל.

במסגרת הביקור הייעודי נפגש המזכ"ל, מר יורגן סטוק, עם מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יעקב שבתאי וביקר באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל.

בביקור שתוכנן היטב מזה מספר חודשים, דן מזכ"ל האינטרפול עם בכירי משטרת ישראל על שיתוף הפעולה וחיזוק יחסי עבודה אסטרטגים, מבצעים וטקטיים בין משטרת ישראל לארגון האינטרפול, זאת בנוסף לחילופי מידע וידע מקצועי בתחומי השיטור והביטחון, לצד זיהוי הזדמנויות אכיפה משותפות בכל הנוגע למאבק בפשיעה חמורה ומאורגנת במישור הבינלאומי.

הביקור כלל מפגשי עבודה עם ראש אגף חקירות ומודיעין, ניצב יגאל בן שלום וראש חטיבת המודיעין, תת ניצב דרור אסרף. במהלך המפגשים הוצגו בפני מזכ"ל אינטרפול יכולותיה של משטרת ישראל בתחומי פשיעה מגוונים, אתגרי שיטור ובוצעו תדרוכים מודיעינים בנושאי מגמות פשיעה עדכניות.

בשיתוף פעולה פורה הסכימו שני הצדדים על הידוק יחסי העבודה בתחומי החקירות והמודיעין, בדגש למניעה, סיכול וגילוי פעילותם של מחוללי פשיעה וטרור בזירה הבינלאומית בכלל ובישראל בפרט, חיזוק יחסי עבודה בתחומי סייבר, סחר בסמים ובבני אדם, שילוב ידיים ואיגום משאבים בנושאי עבירות כלכליות, תוך הגברת המאמץ בתחומי חילוט רכוש והשבה לקורבנות. וכן, פיתוח יוזמות שיטור חדשניות, הגברת המעורבות של משטרת ישראל בפרויקטים ובתהליכי עבודה באינטרפול.

מזכ"ל האינטרפול הביע הערכה רבה למשטרת ישראל על רקע המנעד הרחב של נושאי התעניינות ותחומי אחריות להם נדרשת בתחומי פשיעה, טרור והסדר הציבורי. עוד ציין המזכ"ל את התפקיד המשמעותי שממלאת משטרת ישראל בקהילת האכיפה הבינלאומית.

בנוסף ציין המזכ"ל כי שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לאינטרפול מניב תוצאות מוכחות המסייעות בשמירה על ביטחון הגבולות ושלום הציבור.
המזכ"ל הביע את תקוותו להמשך שיתוף הפעולה במגוון רחב של תחומים לרבות עבירות כלכליות ופשיעת סייבר,בהתאמה אל מול תמונת המודיעין,קשת האיומים ומגמות הפשיעה.

מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יעקב שבתאי הודה למזכ"ל האינטרפול על ביקור העבודה הרשמי בישראל, ועל השיתוף הפעולה הקבוע עם משטרת ישראל בתחומי אכיפת חוק. כן הביע המפכ"ל את הערכתו הרבה לתפקיד המשמעותי שממלא ארגון האינטרפול בעשרות השנים האחרונות בתחומי אכיפת החוק הבינלאומי, מאבק בפשיעה ובטרור והיותו של הארגון צומת מרכזי לחילופי מידע בין המשטרות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו