יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ביזיון: דגל אש"ף בכניסה לבית המשפט העליון

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו הגיע לדיון בבג"צ כנגד מעצר מנהלי בו נמצא צעיר יהודי וגילה להפתעתו מפגינים עם דגל אשף בכניסה לבית המשפט העליון

20:28 ,09/05/22
קרדיט: ארגון חוננו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ביזיון בכניסה לבית המשפט העליון: עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שהגיע היום (שני) לדיון בבג"צ זיהה בכניסה מספר בני מיעוטים ופעילי שמאל מניפים דגל אשף בכניסה למבנה בית המשפט העליון. הפעילים הניפו את הדגל זמן רב במקום, והם לא נעצרו או עוכבו.

"בדרכי לדיון בערעור על מעצרו המנהלי של א', בעוד אני תוהה איך יכול להיות שתקופה כה אלימה כנגד יהודים מוצעים צווי מעצר מנהלי כנגד יהודים, קיבלתי את התשובה בכניסה לבית המשפט העליון", מתאר עו"ד קידר. לדבריו "בכניסה למקום אני מזהה אנשים עומדים עם דגל פלסטין ואין פוצה פה ומצפצף. נראה כי הממשלה שחלק מחבריה עומדים מאחורי אותו דגל איבדה את עצמה לדעת ומפקירה את ביטחונם של אזרחיה", הוסיף עו"ד קידר.

נזכיר כי על פי חוק נאסר להניף דגל אשף בתחומי המדינה, שטחי יהודה ושומרון וכן רצועת עזה. בהסכמי אוסלו הפסיקה המשטרה לאכוף את האיסור הזה ודגלי ארגון הטרור מתנופפים בשטחים רבים. עם זאת בהפגנות אוסרת המשטרה על שימוש בדגלים אלו מכיוון והנפת הדגל תביא להפרתו של שלום הציבור, ועל כן היא נוהגת להחרים את הדגלים במקרים כדוגמת ההפגנות במזרח ירושלים, דבר שכאמור לא קרה כעת בזמן שהוא הונף בכניסה לבית המשפט העליון בירושלים. עוד נזכיר כי בשבועות האחרונים היו תגובות זועמות במערכת הפוליטית על הנפת דגלים אלו ברחבת הר הבית במהלך ימי הרמאדן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו